2010年4月23日星期五

炒上海年糕


1. 上海年糕乾用冷水浸超過24小時至軟備用。(千其唔可以用熱水!!!  會黐埋一pat 架!!!)

2. 豬肉切絲,用胡椒粉、生抽、糖、麻油、和少許雞粉醃好。

3. 冬菇浸軟洗淨,搾乾水去蒂切絲; 白菜或黃芽白洗淨瀝乾。

4. 豬肉絲加入少許粟粉拌勻; 燒熱油鑊爆香蒜蓉,豬肉絲下鑊炒一會。

5. 加入冬菇絲炒勻後灒酒。

6. 加入白菜炒熟後,加入瀝乾的上海年糕片兜勻。

7. 芡汁: 蠔油、糖、粟粉,少許麻油和清水拌勻。

8. 加入芡汁煮滾,略煮一下再兜勻即成。


6 則留言:

  1. 嘻嘻!我都未炒過上海年糕喎!
    [版主回覆04/24/2010 00:46:00]我連食都未食過呀! 今次第一次炒 + 第一次食咋!
     
     

    回覆刪除
  2. Gaileは林家歐巴桑2010年4月23日 上午4:16

    我從來未食過炒上海年糕喎...韓國辣炒年糕就食得多
    依個都放好多料喎,應該幾好味
    [版主回覆04/24/2010 00:45:00]其實我都未食過炒上海年糕架! 只係早排見到有扑友炒,個樣好似幾好食,我見依度都有得賣,咪買來試吓整囉~
     
    韓國年糕我只喺首爾街邊檔食過一次,覺得麻麻地! 因為個醬唔夠辣~
     
     

    回覆刪除
  3. 唔知你個度有無韓國雜貨店,買個d新鮮雪藏年糕(有條狀,有片狀)就可以即煮,唔駛 浸過夜. 香港連惠康百佳都有得買.
    [版主回覆04/24/2010 00:40:00]Thank you 鱈魚魚~ 其實我喺香港韓國街都見過妳講依種韓國年糕! 不過我依度並無專門既韓國雜貨店,有好多香港有得賣既貨品,依度都只得乾貨架咋......
     
     

    回覆刪除
  4. 呀~~~~好鍾2食炒年糕呀我!! 次次去親上海店都必叫~ 不過我baba上次係hk買一隻好煩...d年糕要續粒續粒係d袋仔度搣出o黎
    [版主回覆04/24/2010 18:33:00]我反而之前未食過上海年糕喎!
    今次第一次整 + 第一次食咋~
     
     

    回覆刪除
  5. 我岩岩都買咗包整呀 可以試下你煮既方法
    [版主回覆04/25/2010 08:42:00]記住要用凍水浸超過24小時喎!
    煮咗話我知妳覺得好唔好食喎~
     
     
     

    回覆刪除
  6. 我都未試過整, 不過我有興趣整呢個
    [版主回覆04/25/2010 18:08:00]好容易整~ 基本上只係炒野! 我今次第一次整兼第一次食咋.......
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...