2009年7月15日星期三

一人午餐 - 2009年7月15日 (附食譜)



自製香滑腸粉 & 皮蛋滑雞粥

平時我煮三餸一湯做晚餐,多數最少會食剩一個餸,正好留返第二日比我做午餐~ 不過最近天氣炎熱,所以我少咗煮三餸一湯,不過我都要食lunch 架......

今日既午餐就係一粥一腸粉~ 已經想自己試吓整腸粉好耐,所以一早買定塊白洋布做腸粉布,結果好成功!

等我下次試吓整我最愛既豬膶腸粉先~~~~

自製香滑腸粉食譜click here~

皮蛋滑雞粥(參考食譜)click here~

P.S. "皮蛋滑雞粥"做法同"生滾香菇滑雞粥"做法相若~ 只需將皮蛋切粒,加入煲滾的滑雞粥即成!




沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...