2009年7月9日星期四

日式棉花芝士蛋糕 (Japanese Cotton Cheesecake)

終於比我搵到嘞!!!!!!!!!_2264.gif picture by veronica_tsim

冇耐前同大家介紹過我覺得好好食,口感軟而輕,但又貴又細舊既日本芝士蛋糕 - "Koriyama's Deliciously Light Cheese Cake"

早幾日無意中見到人地個blog 有個"日本棉花蛋糕"食譜,蛋糕外型望落去好有Koriyama's 既質感~ 於是我就試吓搵"棉花芝士蛋糕"既食譜,估唔到真係有喎!!!
材料 + 份量係依照一個英文blog - "Cookbake Legacy" 既食譜:
 
http://cookbakelegacy.blogspot.com/2008/09/japanese-cotton-cheesecake.html

喺度譯返做中文版~ 至於步驟都係大同小異,只有小部份同原食譜不同......


1. 蛋糕模鋪上牛油紙備用。(我用方包模!)

 
 2. 預備材料: 

- 牛奶120g (約110ml)

- 幼砂糖100g;

- 忌廉芝士160g;

- 牛油25g;

- 低筋麵粉40g;

- 粟粉(corn starch) 30g;

- 雞蛋4隻 (分開蛋白和蛋黃~ 蛋黃打散);

- 他他粉 (Cream of Tartar) 1/8茶匙;

- 幼鹽少許

3. 忌廉芝士、牛油和牛奶放進大玻璃碗,隔熱水至忌廉芝士和牛油完全溶化。

 
4. 用打蛋器打至幼滑後,取出待涼。

5. 先將低筋麵粉和粟粉用篩隔好後,加入(4)中,用木匙拌勻。

6. 加入蛋黃,再用木匙拌勻。


7. 蛋白用電動打蛋器先打至起泡,再加入幼砂糖、他他粉和幼鹽打至起角。

8. 將(7)加入(6)中,用木匙完全拌勻至顏色完全混合。

9. 將粉漿倒入蛋糕模中,左右輕輕搖擺至粉漿表面平滑。


10. 將蛋糕模坐入盛水的焗盤中,放入已預熱焗爐160C中層,焗40 - 45分鐘至表面金黃及蛋糕完全凝固。


11. 取出蛋糕後立即脫模,並撕去牛油紙,放在蛋糕架上待涼即成。

焗緊蛋糕時聞到既芝士蛋糕香味同Koriyama's 好相似!

蛋糕出來效果雖然比Koriyama's 濕,味道十足十Koriyama's~~~

不過口感就界乎Koriyama's + 我最唔鍾意既伊藤家芝士蛋糕........

不過應該距離唔太遠嘞!

我下次會將雞蛋、牛奶 + 麵粉既份量改一改,

務求做到Koriyama's 既質感~~~~~


 



沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...