2009年7月29日星期三

砵酒焗肉碎生蠔


1. 免治豬肉用胡椒粉、生抽、糖和粟粉拌勻醃好。

2. 生蠔瀝去水份,加入麵粉1湯匙用手撈勻,用清水洗淨麵粉。(麵粉可黏著蠔肉上的雜質~)

3. 生蠔汆水約30秒即撈起,過冷河抹乾 (過冷河可防止生蠔收縮),撲上適量生粉備用。 

4. 燒熱油鑊下免治豬肉炒至至8成熟,灒少許砵酒炒勻後盛起。

5. 再燒熱油鑊,爆香薑3片、乾蔥頭3粒(切半)和洋蔥絲1/2個。

6. 加入生蠔煎至金黃,用生抽、老抽、糖和雞粉調味,免治豬肉回鑊炒勻至熟。

7. 加入青蔥段和砵酒兜勻,上蓋焗2分鐘上碟即成。


砵酒 / 波特酒(台) / Port / Porto; 砵酒有紅有白,我一向比較鍾意紅酒,所以依個食譜都係用咗紅砵酒~



5 則留言:

  1. 睇完妳個blog,妳好叻!識煮/做咁多美味的食物,我都要跟妳好好學習呀!
    [版主回覆07/29/2009 23:58:00]過獎嘞~ 我其實都係向其他人學習架咋! 咪當大家交流吓囉~
     
     

    回覆刪除
  2. ☜♡ 肥貓♡☞2009年7月29日 下午9:01

    我想問你用 "麵粉"可黏著蠔肉上的雜質,用生粉ok嗎..?
    [版主回覆07/30/2009 15:11:00]麵粉生粉都可以!
     
     

    回覆刪除
  3. 這個餸 ... I Like it ..
    [版主回覆07/30/2009 18:56:00]依個真係好惹味架! 最衰屋企唔夠蠔,我先加肉碎咋! 我覺淨蠔應該仲好食~~~
     
     

    回覆刪除
  4. 睇到都覺得惹味啦~~
    [版主回覆08/01/2009 00:34:00]係呀~ 個汁好好送飯架!
     
     
     

    回覆刪除
  5. 我俾老公睇你幅相佢都話好正咁喎, 因為我老公都好鐘意食呢味餸架! 我都鐘意呀!
    [版主回覆08/03/2009 04:09:00]原本我唔加肉碎架,不過屋企唔夠蠔,所以先加埋肉碎~ 不過加咗又幾好味喎! 妳 + 妳老公都鍾意既話,咁妳都試吓整啦!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...