2009年7月6日星期一

V's DSLR熱身攝影展

話到明係"熱身",咁即係其實我仲未買DSLR!  

所以大家以下睇到既相,全部都係出自我而家用緊既Panasonic 傻瓜機既!

間中會有網友讚我影相靚,讚到我頭都大哂~~~

之前曾經心郁郁想買部DSLR,但後來比第二d野(好多!)轉移咗我既慾望視線,所以最後不了了之.....

不過早個零月,99表演時我去做攝記,見到現場專業攝影師渣住個DSLR 走來走去......即時喚醒咗我原本沉睡已久既DSLR慾望!!!171253322.gif picture by veronica_tsim 加上後來99睇到表演相,大讚我影得好好,令我個頭更加大!!

_1625.gif picture by veronica_tsim我: Hon~ d網友話我影99表演d相影得好靚呀!

_371.gif picture by veronica_tsim 老公: 咁係好靚呀! Mum 都話妳影得好靚好pro~~~ 妳一向影相都好靚! (迫不得已附和我果隻...)

_1554.gif picture by veronica_tsim 我: 我都覺得自己影得好靚!!! 哇哈哈~~~~ 我真係好有影相天份blah blah blah......(繼續自我陶醉地讚自己...)

可能老公見我不停讚自己,頂我唔係好順......所以offer 送部DSLR 比我! 咁我緊係即刻累飯啦~~~~~_2404.gif picture by veronica_tsim

始終我對攝影完全冇研究,所以要求唔高,入門水平既已夠我慢慢玩! 但我係唔會成日都帶住大舊野周街走既! 咁我究竟要部DSLR來做乜呢?

當然最多機會用來影我整既食物啦!

不過除咗影食物之外,我仲會影好多有聊 + 無聊野~ 例如:

我屋企客廳有個大窗,每逢天氣好既日子,窗外都會有好靚既黃昏景色,好多變化好靚......


我好鍾意影大自然陸地風景......

 (Ayrshire, Scotland)

 (Glasgow, Scotland)

順帶一提 - 雖然不久我就會有新玩具,不過我而家用緊既Panasonic TZ3係絕對唔會失寵既......因為上面依2張相都係老公渣緊車時我影既!

Panasonic 既防震真係冇得頂! 行車中都可以影到咁清既相~ Panasonic 產品唯一缺點係貴 - TZ3已經係舊model,但出咗2年幾,幾乎完全冇跌過價 (喺英國~),不過我都覺得貴得來物有所值! 因為又易用,質素又好~~~

想買傻瓜DC既網友,不妨考慮一下Panasonic 既產品!

影山水景色......

 (Aberfoyle Queen Elizabeth Forest Park, Scotland)

 (Aberfoyle Queen Elizabeth Forest Park, Scotland)

 (Loch Venachar, Scotland)

影晨曦既天空......

 (Glasgow, Scotland)

影黃昏日落......


 (長洲碼頭)

 (澳門 - Samchi 媽渣車行駛中~)

影夜景......

 (澳門)

 (香港維多利亞港)

尋晚晴空中影既一輪明月....

 (Glasgow, Scotland)

高炒來影....

 (澳門觀光塔)

低炒來影.....

 (Eiffel Tower, Paris - 用特別效果來影!)

 影花影動物.....

 影99表演.....(Mitchell Theatre Glasgow, Scotland)

 影低能白痴相.....(CineAqua Aquarium, Paris)

 影懶係好sweet 相......(Left: Torre Agbar, Barcelona; Right: Eiffel Tower, Paris) 

我相信上面果咋相,如果用DSLR 影出來一定會仲靚!




沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...