2009年7月3日星期五

白酒忌廉煮藍青口 (Mussels in White Wine Cream Sauce)


市面上售賣既藍青口,部份係來自人工繁殖既"青口田",外殼比較少寄生物; 而且喺包裝出售前已將外殼處理乾淨!

不過如果係自己喺海邊撿拾既野生藍青口,多數都會長滿好多寄生喺青口外殼既"藤壺"~ 煮青口前要先將藤壺清理好:

- 先開一盆鹽水,放入撿拾回來的青口;

- 用較剪將青口外殼上的藤壺剪去;

- 用瓜菜布或刷子擦乾淨青口外殼;

- 用清水沖洗乾淨,撈起即可煮食。


 1. 預備已清洗乾淨的藍青口。

 2. 預備適量切碎的歐芹(parsley)、shallots (一種比乒乓再細少少的洋蔥; 可用普通洋蔥代替~)、蒜蓉 + 香葉 (用手撕碎~)

 3. 燒熱少許橄欖油後,將牛油1小塊煮溶,加入蒜蓉和shallot 炒香。

 4. 倒入藍青口,加入白酒、香葉和魚湯兜勻煮滾,蓋上蓋轉小火煮5分鐘。

5. 開蓋後將沒有打開的青口揀出棄掉,加入重忌廉兜勻煮至滾,用海鹽和磨碎黑胡椒調味,灑上新鮮切碎parsley 即成。



3 則留言:

  1. 我既最愛菜式之一呀,我次次都係用雞湯煮,下次都試下用魚湯煮先得,應該味道會夾啲,希望買到罐頭魚湯
    [版主回覆07/04/2009 00:48:00]海鮮緊係襯魚湯多d啦!
     
    英國既家樂牌有魚湯精架! 好似雞精咁一粒粒~ 唔知香港有冇呢???
     
     

    回覆刪除
  2. 我超級鐘意食呢種blue musselsk 架,不過我係香港唔知邊到買會平啲,當然我唔想去city super果類貴到飛起嘅地方買海鮮啦,但就算係baby blue(出名食藍貝嘅地方),我都試過有一次食到啲藍貝肉好細隻,所以我都費事唔知季節性買咗啲唔當做架
    [版主回覆07/05/2009 02:05:00]我反而鍾意食香港大大隻綠色殼果種青口喎! 藍青口我真係好麻麻~~~ 所以我係唔會買藍青口既,只會去開海邊時,先會順便攞d返屋企煮!
     
     

    回覆刪除
  3. 咁你係咪用魚湯精呀? 我係citysuper見到有呀,反而罐頭魚湯又唔多覺眼
    [版主回覆07/05/2009 16:24:00]係呀~ 我用魚湯精架!英國雖然唔係度度都買到罐頭魚湯,不過都唔算難買到~ 但係煮青口只用少少,咁我就廢事特登開一罐啦!
     
    依個用魚湯精開水得架嘞~~~~
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...