2009年7月19日星期日

二人世界終極足料薄餅 - 2009年7月18日 (附食譜)


(叫老公做一個"真心地對依個pizza 感覺既表情" - 即唔一定要比面我扮到好好食果隻! 但佢依個樣 - 十足十有人用槍指住佢逼佢食咁款.......)

之前買咗個薄餅焗盆9世,都未"正式"用過! 除咗老公間中買現成pizza 返屋企焗時......

依個pizza 本來唸住星期五晚(7月17日)整既~ 不過星期五晚撈粉時,發現原來我之前買咗既酵母並唔係即用,係用前要開水等10分鐘活化,再加入麵粉裡面既乾酵母......
 我係蛋糕西餅烘焙新手; 但麵包類既baking 就更加係100%處女作登場 - 我之前完全冇用過酵母!!!! 所以我心唸最穩陣應該係跟住酵母包裝上既指引來加水活化酵母......

點知薄餅食譜用既4g酵母,要加既水份量,仲多過成個pizza 要用水既份量! 結果粉開來開去都係一大pat.......粉漿黐到雙手阿媽都唔認得!!!!!  谷鬼氣之下我星期五晚就放棄咗~ 出去另買可以直接加入麵粉唔洗先開水既即用酵母,尋晚我終於做出我人生第一個自製pizza!

焗緊pizza 時我一路望住焗爐玻璃,好緊張 + 好期待~~~~

 始終都係homemade 既好 - 鍾意落乜材料就落乜材料,而且落多多都可以! 除咗homemade 之外,邊度會有咁足料既pizza 呀?

 要做到pizza 芝士可以拉出絲既效果,一定要靠Mozzarella (水牛芝士)!

不過我一向覺得Mozzarella 唔夠香口......

 Tesco 依隻專比pizza用,已磨好既Mozzarella + Cheddar 就啱哂我嘞! 有水牛芝士既拉絲效果; 又有車打芝士既香氣,焗出來既pizza 香噴噴~~~~~ 一次已用哂成包......

整pizza 真係好好玩! 老公話以後想食pizza 時,唔洗再幫襯Asda 咯喎!  呵呵~~~~

V記巨無霸薄餅食譜click here~





9 則留言:

  1. 你老公啲戲又真係浮誇咗啲   我個爐應該唔夠大整個圓型  我要整個長方型先得
    [版主回覆07/20/2009 15:49:00]佢d戲直情係屎啦! 完全唔合格呀!!!
     
    咁pizza 唔一定要整圓形既,整長方形都一樣~ 最緊要好味啫!
     
     
     

    回覆刪除
  2. Ohhhahahahaha... Mr T looks so funny and I just can't help to laugh loudly....
    I do agree with you that Mozzarella Cheese is good for making salad but it isn't perfume enough for pizzas.   I don't know how to make pizza but everytime when I have take-out pizza at home, I'll add some grated COMTE Cheese.  I found Comte cheese perfumes even better than Cheddar cheese.  Can you find french cheese in England?   Otherwise, I may send a piece of Comte to you by mail......
     
    [版主回覆07/20/2009 15:47:00]Mr.T is such a 大細路!  but he is also the funniest guy ive ever met~~~
     
    now you know how to make pizzas la!  dont order take away next time, try to make your own~~~
     
    didnt know comte cheese at all before, i think i can get it from some gourmet food shop! thanks for your recommendation!  will try to find it and let you know what i think~~~~
     
     
     

    回覆刪除
  3. 大吸引了 本來今晚約人食Thai food, 宜家想轉食pizza, 但我唔食厚批,我要食薄批底
    [版主回覆07/21/2009 16:30:00]哈哈~~~~ 我反而鍾意食唔正宗既厚批喎!
     
    咁妳尋晚最終食咗乜野?
     
     

    回覆刪除
  4. 個pizza真係好正呀!
    睇到我流口水其實我都係啱啱食飽飯
    [版主回覆07/21/2009 16:28:00]咁比面食完飯都流口水? thank you~~~~
     
     

    回覆刪除
  5. I like to use lebanese bread (instead of using pizza base). The pizzas come out thin and crispy. Plus the kids won't get too thirsty afterwards (store bought pizzas uses too much salt).
    [版主回覆07/21/2009 16:26:00]we prefer thick base pizza - crispy on the outside and soft like bread on the inside~~~~
     
    i think homemade food is a lot healthier than commercial food! less salt, less sugar, non artificial colouring, non preservative.......
     
     
     

    回覆刪除
  6. 人生真係唔計劃得甘多,最終食日本菜
    [版主回覆07/21/2009 17:11:00]日本菜咪仲正!
     
     
     

    回覆刪除
  7. 我要整pizza嘅材料, 係唔係係吉之島全部都有得買呀, 仲有無第二度價錢比較平架?
    仲有呀, 唔知點解我睇自己個blog同人吔個blog啲短片睇唔到呀, 唔知係唔係上次整電腦時洗咁咗啲程式, 攪到睇唔到呀, 你知唔知點可以整番呀?
    [版主回覆07/23/2009 17:50:00]erm.....我唸吉之島應該可以買到所有材料既,不過喺香港邊度平d我就唔清楚嘞......其實整pizza 批底最主要材料係高筋麵粉(bread flour); 中筋麵粉(plain flour); 即用酵母粉(fast active yeast) - 依3樣材料應該超市都買到! (我估咋!!!) 而芝士就要水牛芝士(mozzarella) + 車打芝士 (cheddar) - 依2樣我就唔知超市有冇......
     
    妳係咪用Yahoo Video? 如果係的話,咁就唔關妳事! Yahoo Video 已壞咗好耐,好多人都用唔到 + 睇唔到~ 我都冇再用Yahoo Video~ 妳不如將video upload去Youtube 啦!
     
     

    回覆刪除
  8. 點樣upload去youtube?
    [版主回覆07/24/2009 07:35:00]妳有冇見到我有時會post YouTube video?
     
    妳先要去YouTube 開個AC,跟住就可以upload video上去~ 等個video process 好之後,妳會見到個video右手面有一行叫做"Embed"既html code; 將果行 code copy 咗, 編輯網誌時去HTML,將code paste 上去,咁就可以post YouTube video 出來架嘞!
     
     

    回覆刪除
  9. 得咗喇, 唔該曬你呀!
    [版主回覆07/24/2009 16:54:00]唔洗客氣!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...