2009年7月28日星期二

牛油排包


我好鍾意食充滿牛油香又軟熟既排包~  今日第一次學整,結果好成功!  以後唔洗等到返香港先有得食嘞!!!!_2157.gif picture by veronica_tsim

(今次既食譜係來自我另一本麵包書 - 專業麵包甜品製作 by 周健文 & 蘇少珊~)

8片牛油排包.......


1. 高筋麵粉225g, 砂糖60g, 牛油45g, 暖牛奶110g (約120ml), 蛋1/2隻, 吉士粉7g, 酵母4g; 將所有材料在盆中混合拌勻成麵糰,將麵糰搓揉至麵糰光滑,有彈性而不黏手為準。

2. 將麵糰放在塗油大碗中,蓋上保鮮紙進行發酵。

3. 直至麵糰發酵至約3倍大小。

4. 將麵糰分成8等份(最好用磅量度!),蓋上保鮮紙鬆弛15分鐘。

5. 壓扁麵糰,並將麵糰由外向內捲。

6. 捲至尾部,將尾部的麵糰拉爛,繼續捲至收口。

7. 將麵糰收口位向下,排好造型放在己塗油的焗盆上,再蓋上保鮮紙進行第二次發酵至3倍大小。(焗盆最好預大一點,因為進行第二次發酵麵糰會再發大!)

 8. 在包面塗上蛋液,放入預熱焗爐180C,焗15分鐘至表面金黃即成。

 成品以可以容易地被撕成一片片而又唔爛,為之標準~
 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

之前因為從未整過麵包,所以第一次買高筋麵粉時,係買超市自家牌子最平既高筋麵粉 (Tesco Strong White Flour),就算失敗咗都唔會肉赤嘛!

繼整咗2個12" pizza; 8個菠蘿包; 8個腸仔包 + 8個午餐肉包之後,我對搓包信心大增~~~
於是就想試試靚既高筋麵粉嘞!

 今次整既排包,用咗Tesco 麵粉貨架上價錢最貴既高筋麵粉 - Carrs Strong White Flour~ 價錢足足double Tesco 自家出品!

 買時當然未試過 + 唔知係咪真係好野來啦!  但包裝上就讚自己讚得好犀利 - "佢地從世界各地,選擇最好用來整麵包既小麥"云云~~~~~

我唸某程度上佢地係講真,因為依隻粉真係好好搓 - 唔洗10分鐘,麵糰已經光滑唔黏手,出筋 + 拉到薄膜!!!!! 而且搓出來既包軟熟好多~~~ 個人覺得Carrs比Tesco 好用好多,我好滿意~~~
 

不過一日未試哂所有牌子,都唔會知道邊隻先係最好! (但我唸我唔會再買Tesco 咯......)


 牛油排包相關網誌: 改良咗既牛油排包





沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...