2008年8月16日星期六

二人世界的燒鴨湯瀨 - 8月15日 (附食譜)



燒鴨湯瀨 & 油菜


星期四晚整既燒鴨,得我 + 老公兩丁友一餐就緊係食唔哂啦! 剩返一大碟~~ 所以星期五既晚餐就係簡簡單單燒鴨湯瀨 + 一大碟燒鴨,再加碟油菜~ 燒一隻鴨,兩個人食足兩餐,自己整真係抵到爛!

自製燒鴨食譜click here~



3 則留言:

  1. 你真係勁, 燒鴨都識整; 抵我成日讚你入得廚房、出得廳房!
     
    [版主回覆08/18/2008 18:21:00]多謝! 不過我唔係勁,其實燒鴨只要有個焗爐,就個個都整到!

    回覆刪除
  2. 正 又食多餐 yummp~
    [版主回覆08/18/2008 18:20:00]一隻鴨食足兩餐! 抵~~~

    回覆刪除
  3. 你好!! 想問一問你牛腩英文係甚麼?
    你之前的日記提及的罐頭咖喱汁, 是甚麼牌子呢??
    [版主回覆08/18/2008 18:12:00]Hello! 英國超市牛腩英文係"Boiling Beef"~ 但據我所知牛腩英文好似有幾個唔同名! e.g. 有人話係"flank steak"...不過喺英國牛腩就係Boiling Beef!
    至於咖喱汁...唔好意思~ 因為我已經唔記得係乜牌子!  我經常見到新野或者有特價,就會買定放喺食物櫃入面,隨時攞來試.....

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...