2008年8月28日星期四

壓力煲問題~ 請大家幫幫手.....


依個壓力煲我已經買咗超過1年~ (可能有2年添!) 不過我一次都未用過! 所以仲keep 住個盒........唔係唔想用,而係唔知點用!!!! 睇完說明書,完全冇頭緒~ 因為聽過人講用得唔正確會爆,所以擺埋咗一邊到而家..........



尋日執廚房,除執咗一大袋唔要或者想換新既廚具出來,仲搵返個壓力煲出來! 請問有冇人知道點用???? 可唔可以教吓我?????




12 則留言:

  1. 香港未見過你依隻牌子喎, 點解說明書都睇唔明? 佢冇講啲制係咩?
    [版主回覆08/29/2008 15:43:00]可能我 + 老公都太蠢~ 睇完說明都係唔明點用!

    佢個說明好似係寫比已經識用 / 用過壓力煲既人睇既! 我完全未用過,所以唔知點開始,試都唔敢試......
    依度既壓力煲主要有3個大牌子: Prestige, Tefal + Tower~ 3個都係好品牌...係我衰貪靚! 咁多個個樣最靚係Tower! 早知買個Tefal,起碼多d人用,問都問得容易d!!!

    回覆刪除
  2. 我自己用緊特福, 個拎制都係有四個選擇, 最上面個icon我估應該係唔用加壓個function, 第2個icon (好似出蒸氣嗰個) 應該用黎放氣 (減壓), 1同2應該係大壓同小壓, 唔知佢1係大壓or2係小壓喎, 右邊個制係咪用黎鎖住個煲 (煲蓋), 正常情況加壓中 (煲緊野) 或者係煲完熄咗火但係未完全減壓, 個蓋係開唔到既
    [版主回覆08/29/2008 15:47:00]唔該哂呀!!!!!! 睇完妳咁講,雖然我仲未明白哂,但我已經明咗好多!!!!!!! 真係thank you~~~~~

    我唸睇完妳講解,再咪多兩咪本說明書應該搞得掂!!

    回覆刪除
  3. 你個煲蓋裡面係咪都有條膠邊? 我特福嗰個, 如果條膠邊裝得唔好(唔啱位), 個漏水架 (應該係啲蒸氣上咗個蓋度之後係蓋個邊位漏番出黎)
    不如我講下特福嗰個點用, 例如煲湯,
    煲滾水 (唔"com"蓋), 加材料, "com"蓋, lock實個蓋, 加壓, (特福嗰個就話肉要大壓, 菜用小壓)
    大火煲佢等佢再滾, 煲到一段時間, 裡面有足夠壓力, 個煲蓋有個出氣位就會出蒸氣, 同會有"v""v"聲
    可以較番細火煲, 煲到足夠時間就熄火, 你依家係未開到個蓋, 要等佢自動減壓, 減晒壓你先可以開到蓋
    又或者拎個制去排氣嗰邊, 佢就猛出蒸氣, 同個煲"v"得好大聲, 你要小心個出氣位, 隻手唔好放係上面, 唔係會比蒸氣整傷架, 個煲排氣越排越細聲, 到排晒氣之後冇晒聲等一陣就開得個蓋
    不過粥同糖水就唔好用依個方法啦, 因為粥同糖水會係個出氣位噴埋出黎, 湯就冇問題喎
    高速煲大約係用正常煲既四分一時間就煲好啲湯/炆好啲餸, 但係用人手排氣個方法就要煲耐少少 (我個人經驗), 因為佢自己減壓嗰陣, 其實個煲裡面仲滾緊, 所以人手排氣就要補番嗰啲時間囉
    [版主回覆08/29/2008 16:06:00]係呀~ 裡面有條膠邊架!
     
    好清楚詳細~ 唔該哂! 但我仲有幾個問題想問清楚......
     
    - "加壓"係咪即係將個制拎去1 or 2?
     
    - "加壓 > 大火煲到再滾" - 意思係咪即係煲緊時一路keep 住個制喺1 or 2?
     
    - 乜野係"自動減壓" + "人手減壓"??
     
    - 自動減壓要幾耐架?
     
    - 我平時煲湯煲2小時,咁用壓力煲係咪即係半個鐘搞掂嘞? (哇~ 如果係咪慳返好多電?????!!!)

    回覆刪除
  4. 有啲人話用人手排氣, 湯都試過係出氣位噴出黎, 但係我嗰個又未試過, 因為我成日都係咁做, 次次都OK
    同埋如果你用大壓煲緊既話, 人手排氣要先由大壓拎去小壓, 等佢排一陣, 之後再拎去人手排氣嗰邊, 所以照咁睇你個煲"2"應該係大壓, "1"就係小壓
    暫時係諗到咁多咋
    [版主回覆08/29/2008 16:13:00]"先由大壓轉去小壓,再轉去排氣" -
     
    - 排氣係咪即係好似蒸氣果個符號?
     
    - 假設2係大 + 1係小 + 我用大壓煲野....... 咁人手減壓時,係咪先要由2轉去1 > 再轉去蒸氣符號?
     
    - 我由2轉去1...咁我點知幾時再轉去蒸氣符號? 同埋我點先知已經減完壓?
     
    - 當我煲既野原本要2小時~ 咁自動減壓 + 人手減壓分別要煲幾耐時間?
     
    P.S. 唔係意思~ 咁鬼多野問!!

    回覆刪除
  5. 壓力煲是我從小到大都怕的東西,偏偏我媽最愛用,說煮東西快。反正每次我聽到滋~~滋~~噴汽的聲音就覺得毛骨悚然。。。
    [版主回覆08/29/2008 16:16:00]我由細到大都聽人講話壓力煲好危險.....但依幾年反而見好多人讚好用又慳電慳煤氣 + 而家新式壓力煲好安全......我見個煲咁靚仔咪買來試試囉~~~~~

    回覆刪除
  6. 靚女,
    你個煲又真係幾靚仔, 我都好鐘意  
    - "加壓"係咪即係將個制拎去1 or 2? >>> yes, 你可以"com"蓋開咗火之後, 先拎去1or2
    - "加壓 > 大火煲到再滾" - 意思係咪即係煲緊時一路keep 住個制喺1 or 2? >>>yes, 唔係就冇咗高速個function架啦, 不過應該可以由1轉到2 (小壓轉大壓) 或者由2轉到1 (大壓轉小壓)  
    - 乜野係"自動減壓" + "人手減壓"?? >>> 自動減壓, 係我既講法, 我既意思係熄火之後咩制都唔洗拎, 由得佢放係到, 個煲冇晒壓力就開到個蓋;而人手減壓既意思係熄火之後將個制由1or2拎去蒸氣個符號, 亦即是排氣啦, 不過記住由2要先轉1, 等一陣再轉去蒸氣符號, 唔係既話會"v"得好鬼大聲
    - 自動減壓要幾耐架? >>>我又冇真正去計時, 我通常由佢放係度, 因為好多時係熄咗火然後出咗街, 記得promoter講都要15分鐘-20分鐘以上架, 所以熄咗火佢裡面仲係滾緊架
    - 我平時煲湯煲2小時,咁用壓力煲係咪即係半個鐘搞掂嘞? (哇~ 如果係咪慳返好多電?????!!!) >>> 冇錯, 所以真係好使好用架, 尤其我有時5點幾先買完餸, 洗得野都6點啦, 用高速煲煲湯7點零鐘開飯都有老火湯飲
    - 排氣係咪即係好似蒸氣果個符號? >>>就係蒸氣個符號
    - 假設2係大 + 1係小 + 我用大壓煲野....... 咁人手減壓時,係咪先要由2轉去1 > 再轉去蒸氣符號? >>>yes
    - 我由2轉去1...咁我點知幾時再轉去蒸氣符號? >>> 你由2轉到1, 應該會出蒸氣同有"v""v"聲, 當你發覺冇咁多蒸氣同細聲咗即係個煲壓力細咗啦, 咁咪再轉去蒸氣符號囉  同埋我點先知已經減完壓? >>> 個煲未減完壓正常係開唔到個煲蓋, 依個係高速煲既安全設計, 有時我聽到佢靜晒見佢又冇晒蒸氣出, 都未開到個煲蓋架
    - 當我煲既野原本要2小時~ 咁自動減壓 + 人手減壓分別要煲幾耐時間? >>>因為自動減壓應該所需時間係比人手減壓多, 而個煲係減壓嗰陣, 啲湯係煲內仲滾緊, 所以我覺得自動減壓照計四分一時間, 用半個鐘, 咁個煲仲需要約20分鐘減壓, 咁人手減壓我自己就會煲40-45分鐘左右, 我試過"煲半個鐘+人手減壓", 啲味係淡過煲"半個鐘+自動減壓"
    P.S. 唔係意思~ 咁鬼多野問!!   >>> 咪同我客氣啦衰鬼
    [版主回覆08/29/2008 18:31:00]哇~~~ 明白好多好多嘞!!! 真係唔該哂!!! 咁比我問埋最後4條問題,下星期應該可以試吓用~~~
     
    - "有時靜晒又冇晒蒸氣出,但都未開到個煲蓋" - 咁我煲完野係咪要得閒試吓開個煲蓋? 試到開到為止??
     
    - 屋企得我地兩丁友,所以我一煲湯會飲2日....我想問將湯翻熱,但唔用高速function,咁個制應該拎去邊個位??
     
    - 所以總括成個煲湯過程: 唔加蓋煲滾水 > 放入材料、加蓋 + 拎去2 > 煲到水再滾就會有蒸氣 + V V 聲 > 轉小火煲夠時間 > 熄火等開到煲蓋為止 or 拎去1,再拎去蒸氣符號減壓~
     
    - 我屋企係無火煮食架~ 所以由大火轉小火時,唔會即時變小火! 要等爐頭鐵板慢慢降溫至小火溫度......咁都應該冇問題果可????
     
    咁其實都唔係太難啫!!! 不過最緊要安全第一! 真係好好好thank you~~~~
     

    回覆刪除
  7. - "有時靜晒又冇晒蒸氣出,但都未開到個煲蓋" - 咁我煲完野係咪要得閒試吓開個煲蓋? 試到開到為止?? >>>我通常隔25分鐘左右去開蓋, 如果唔得就等多5分鐘, 如此累推, 都可以好似你咁講得閒就試下架, 乜你好似我咁心急架啫
     
    - 屋企得我地兩丁友,所以我一煲湯會飲2日....我想問將湯翻熱,但唔用高速function,咁個制應該拎去邊個位?? >>>我估係蒸氣隔離嗰個圓形中間一劃
     
    - 所以總括成個煲湯過程: 唔加蓋煲滾水 > 放入材料、加蓋 + 拎去2 > 煲到水再滾就會有蒸氣 + V V 聲 > 轉小火煲夠時間 > 熄火等開到煲蓋為止 or 拎去1,再拎去蒸氣符號減壓~ >>>全中呀靚女, 不過冇獎喎
     
    - 我屋企係無火煮食架~ 所以由大火轉小火時,唔會即時變小火! 要等爐頭鐵板慢慢降溫至小火溫度......咁都應該冇問題果可???? >>>依個問題比你考起添, 因為我係有火煮食架嘛  不過應該冇問題, 係啲v聲可以響緊啲咁啫, 我記得我都問過個promoter"唔轉細火得唔得?" , 佢答我意思大概係"有啲人好驚嗰啲v聲, 同埋高速煲用細火都夠啦, 唔洗用大火, 慳火啲"

    回覆刪除
  8. 仲有一樣野, 你見個煲好似lock得好實咁, 但係如果用大火煲, 啲水都蒸發得幾快, 如果你個爐要慢慢大火轉細火, 你第一次用嗰陣不妨留意下你個煲啲水蒸發咗幾多, 因為我唔知會唔會係特福既問題
    [版主回覆08/29/2008 19:41:00]超感謝!!!!!! 而家明哂嘞~~~
    啱啱老公打電話來,我同佢講有網友教識我用壓力煲嘞!! 但佢話: 妳都係等我喺度先試~ 我weekend 陪妳一齊試....

    回覆刪除
  9. 不如你參考下特福個web再比較下你本說明書睇下會唔會差唔多
    http://www.tefal.co.uk/tefal/products/hintsandtips/hintsandtips.asp?category%5Fid=100&dept%5Fid=120&mscssid=4ULG6GQ9UTSB8P82CKPSSEQUF8URDTCB
    [版主回覆08/29/2008 19:46:00]唔該哂! 我咁鬼蠢~ 緊係最好睇埋啦!

    回覆刪除
  10. 大陸我壓力煲就真係好危險 !
    但 "歐洲煲 " 點都有番D保證的 !
    其實我仲蠢 , 但 Tefal我都用到 , 總之一定要排哂氣先好開蓋 , 唔好心急 , 即是個紅點向下 ,  咁就好安全 !
    記住水滿8成好啦 , 另煲 "豆" 要小心點 , 我初初買回來是先煲水試咋 !
     
    [版主回覆08/30/2008 21:12:00]經過pandacat_bb 指點之後,我已經對用壓力煲好有信心!  唸住依兩日搵日試吓架嘞!!! 尤其啱啱加鬼咗電費,我屋企無火煮食係用電架嘛~ 用壓力煲煲湯時應該慳返唔少.......
    等我試過後同大家報先效果如何~~~

    回覆刪除
  11. 你個煲又好鬼靚仔的 , 但我是今年才買高速煲 , 都是Tefal 及Fissler中挑選 , 而Fissler就好靚仔 , 但手柄有點阻位 , Tefal就配零件方便 , 所以我選了Tefal囉 , 講真壓力煲都幾好用, 而且幫吓我慳煤氣囉 , 因為香港煤氣成 $13-$14度 , 我每月要$800 - $1000煤氣費, 好鬼貴 !
    [版主回覆08/30/2008 23:06:00]當我唸住買壓力煲時,第一眼睇中依個Tower 就係因為佢個樣! 因為佢冇手柄,好慳位! (啱哂我~ 因為我廚房好多煲煲餐餐!)
    我全屋都係用電既~ 冬天仲死 - 因為要開暖爐! 我當初買個壓力煲都係想慳電費...但竟然等咗咁鬼耐!!!

    回覆刪除
  12. 靚女,
    你老公錫住你先叫你等埋佢先試煲啫, SIN MO C我啦, 我都想我老公對我咁好
    你諗住, 應該係你老公諗住幾時試煲呀
    [版主回覆09/01/2008 16:15:00]我唸住今晚試!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...