2008年9月1日星期一

Rumours (8月31日)



好似好耐冇去過Rumours 食野咁! 其實應該唔係好耐,只係感覺上好耐冇去........冇去一排,尋日(8月31日)同老公去食lunch,竟然要等位喎! Rumours 生意一向都唔錯,我地早排去都係多人食野既~ 不過去咁多次都未試過要等位,尋日係第一次!! 好彩都等得唔太耐~~~~


野仍然係咁好食~ 而且比之前大份咗添! 不過價錢就仲係一樣~~~~~


 先來1人1個例牌冬蔭雞湯~


 兩份分既咖喱豬腸粉~ (依碟野比之前大碟咗成2/3! 應該啦~ 淨係依碟野都要成£3.50......)


 老公例牌 - 菠蘿炒飯~


 好好食既海南雞飯~ 我既! (我一路食一路研究佢地點可以整到d雞咁滑咁好食????? 不過研究唔出結果來........)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

之前見Rumours 餐牌有泰國野、馬拉野、越南野、星加坡野.......都唔知佢係乜餐廳? 所以會話佢係東南亞fusion 餐廳~ 不過今次去,佢地印咗咭片 - 上面話係"馬來西亞"餐廳喎!



9 則留言:

  1. 我現在堅決抵制這間餐廳。。。。因為有朋友有一次帶BB去吃飯,你知道BB仔怎么可能不掉東西在地上,我在餐館打這么多年工多髒的人都見過。。。我朋友的BB就掉了飲筒和幾條面在地上,他老婆去和酒吧裏邊那個女人(好像是老闆娘)要紙巾,想自己收拾幹凈,還和她講SORRY那個女人竟然說“如果是鬼頭餐館,根本就不會讓你們進”。於是我朋友他們那餐飯吃得超不爽,吃了一半就走了,他們快走出門口的時候聽到那個女人在后面說“中國人的素質真是差”!我唔知個馬來八婆想點?!
    仲有另外一個朋友去吃海南雞飯,那碟雞好多骨都沒有什么肉,他問那個樓面,她竟然說“如果你想要多肉的要ORDER的時候就講”,跟住我朋友話“咁下次我要一個36D的鷄胸”!!!!!!
    [版主回覆09/02/2008 15:50:00]我去時老闆娘好nice 喎! 可能佢地開張冇耐我地已去幫襯,食到熟哂???
    我食過佢地海南雞飯好多次,次次都好多肉,但我都未試過話要講明要咩部位......
    咩餐廳都好 - 我都只會憑自己經驗去決定會唔會再幫襯! 如果朋友介紹一間話好味既,我會去試吓,睇吓自己鍾唔鍾意; 朋友話唔好味既,如果我未試過,我都會試吓! 個個人口味唔同嘛~ 講到服務...我就只會睇個人經驗嘞!

    回覆刪除
  2. 嘩~咖喱豬腸粉 ,香港都無咁in呀~
    [版主回覆09/02/2008 15:51:00]其實馬來西亞都唔知有冇咖喱豬腸粉?????

    回覆刪除
  3. 衰鬼~睇到你個blog我又肚餓啦
    [版主回覆09/02/2008 19:13:00]哈哈~~~ 香港7點幾咯喎...仲未開飯呀???
    尋日老公又失驚冇神玩放早,搞到我又煮唔到飯! 我今晚先煮.....

    回覆刪除
  4. 老板娘對我也很熱情,我自己也覺得那裏的東西好吃。但她能對其他中國人講出這樣的話來就足夠成為我抵制他們的理由!好像上次你自己都說英國的媒體報道奧運的時候態度有多惡劣,他們又不是針對你個人,但一樣令你討厭不是嗎?我就是這個意思。。。
    [版主回覆09/03/2008 07:36:00]係呀~ 當然每個人都有自己既理由! 不過分別在於我冇親身聽到 / 睇到! 就算係親身經歷,我都會自己去衡量服務態度 + 食物質素之間值唔值得再幫襯佢地......
    好似韓國餐廳八婆既態度 + 食物質素 - 我個人就打死都唔會再幫襯嘞!

    回覆刪除
  5. 馬來西亞有咖喱豬腸粉. The Malaysia style looks like this, the top is dried shrimp.
    [版主回覆09/24/2008 21:28:00]Thanks for telling that!  我未去過馬來西亞,對果度既食物認識有限~ 有機會我都想試吓地道既咖喱豬腸粉!!!

    回覆刪除
  6. And they will eat with fish ball and Yong Tau Foo (釀豆腐).
    [版主回覆09/24/2008 21:42:00]咖喱豬腸粉同釀豆腐一齊食?

    回覆刪除
  7. Yes, eat together. But Yong Tau Foo here is a little bit different from HK style. They got more deep fried stuff and fish ball kind of food. Here are some pictures:
    http://hk.myblog.yahoo.com/sleepy-peg/article?mid=144
    [版主回覆09/24/2008 23:17:00]OIC~ thanks for sharing!

    回覆刪除
  8. You're welcome. I should thank you for all the nice recipes, I came across your blog when I tried to find the recipe for chicken feet soup. :)
    [版主回覆09/25/2008 16:51:00]oh really? (you're welcome too!) so have you tried the chicken feet soup?

    回覆刪除
  9. I made the soup yesterday, but simplied it to 4 things only, chicken feet, pork, peanut and 眉豆. My son likes it.  Thanks again for the recipe.
    [版主回覆09/25/2008 19:16:00]i love this soup as well~ cos i love eating chicken feet! im glad your son likes it~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...