2008年9月12日星期五

榨菜蒸牛肉


1. 榨菜洗淨切薄片或切絲備用。(若唔想太鹹,可用清水浸約5分鐘後擠乾水份!)

2. 牛肉肉眼洗淨抹乾切薄片,用胡椒粉、生抽、糖、紹酒、麻油、少許清水和粟粉醃最少30分鐘。

3. 薑切幼絲,將榨菜和薑絲加入牛肉內拌勻。

4. 隔水大火蒸8至12分鐘至熟即成。

P.S. 另可用 肉代替肉~



4 則留言:

  1. 我媽以前整常常整這個餸,好好味!
    反而我想知V媽媽的 榨菜蒸豬肝點整呀~THANKS!
    [版主回覆09/13/2008 00:10:00]依個我要問問佢~ 不過我唸大至上同蒸牛肉差唔多啩!?!?!

    回覆刪除
  2. 咁你整豬肝時記得話我知~thanks!
    [版主回覆09/14/2008 07:38:00]冇問題! 我整咗妳會知架嘞~~~
     
    中秋節快樂啊!

    回覆刪除
  3. 其實我想問一下 你個邊係冰鮮牛肉 定係.............?
    [版主回覆08/04/2010 16:22:00]係新鮮牛肉來!  雖然係外國,但本地都有鮮肉供應既 - 尤其係蘇格蘭出名靚牛肉~
     
     

    回覆刪除
  4. 點解妳蒸出黎冇咁多倒汗水既?仲有我老公買左D牛肉碎黎蒸,唔知點解好鬼蘇呀!有咩方法可以整到佢冇咁蘇呢?
    [版主回覆08/15/2010 03:48:00]本身我撈好哂材料準備去蒸時係完全無汁架!
     
    牛肉有膻味有好多可能性果喎! 可能係牛本身品種問題; 可能係牛肉唔新鮮; 又可能因為係唔同部位......
     
    如果用來炒就香口d,膻少少都唔緊要~ 不過 蒸既方法比較清淡,遮唔到牛膻味! 下次試吓買牛肉眼來蒸,又嫩又淋又唔膻~ 果d牛肉碎應該係頭頭尾尾來,唔慌係靚既部份~
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...