2008年9月16日星期二

中秋Weekend Shopping 開心小發現 (9月13日)


我太鍾意買廚具嘞! 每個星期好似唔買過唔安樂咁款......


 上星期買依隻易潔煲真係好好用! 今個weekend 見到有新貨,我就買多隻同牌子,款一樣但淺一半既淺煲 (上面果隻)。我想整"壽喜燒"好耐~ 但懶追求完美既我一直搵唔到適合既煲(要夠淺~)! 依隻啱哂嘞!!!

其實我之前喺倫敦既Japan Centre website,見到壽喜燒專用煲可以online order,而且只賣£3.99! 不過郵費就仲貴過個煲本身~~~ 咁戇居既野我當然唔會做啦!!! 本來唸住下次去倫敦先買,不過而家比我搵到代替品,隨時可以煮壽喜燒嘞!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

以前未有泗和行時,我買中國餸多數會去中英行、有華行 + Chinatown~ 而萬富行係我打死都唔會再去既! 因為我見過佢地擺出來既青蘿蔔,淋到篤吓都會出水......不過自從泗和行開咗之後,我就集中去泗和行 + 中英行~~~


 星期六去Pavarotti Trattoria 食lunch,去到時太早仲有15分鐘先開門,但我地又泊好車,於是就去隔離既Lim's (一間好細既中國超市) 打發時間,竟然有驚喜開心小發現喎!!!! 舖頭雖然細,但就有好多其他地方無得賣 / 少見既貨品,而且某d貨品仲比其他地方平! 所以我買咗好鬼多原本無唸住買既新野!!!


 淨係懶人海南雞飯材料都有幾個唔同品牌~ (雖然我自己都識整海南雞飯,不過我都想試多d其他牌子 - 睇吓有乜可以改良......)
來咗咁多年,我都係食李錦記蠔油,從未試過其他未聽過 / 大陸既牌子~~ 反正依度唔會搵到"裕興"依類正野......唯有買有信譽既牌子,最少食得安全!


 百物騰貴~ 慳得就要慳! (如果唔係邊有錢買手袋? ) 一向精打細算 / 度縮既我,最鍾意就係special offer!!! 同珍蠔油我未試過,不過我見佢地"香港製造"; 不含味精(其實含唔含都冇乜所謂~); 最重要係 - 2枝只賣£2.99 + 送多樽豆瓣醬! 靚既李錦記要成£3.xx (1枝~); 平既都要成£2...依個同珍special offer 真係好抵!  
我唸我以後會去多d Lim's!


 speaking of special offers......Tesco 都有special offer! 買1樽Homepride pasta bake,送1包Tesco 新出既casarecce pasta,樽pasta bake 只係£1.xx,但包pasta 都係£1.xx~ 鍾意食pasta 既英國網友可以去Tesco 及及......

除咗關於食既shopping,今個weekend 仲有關於扮靚既shopping! 天氣開始轉涼,幾乎所有舖頭都賣緊秋冬裝! 我都湊熱鬧買咗件中褸 + 1件長針織衫~ 一向都好鍾意DKNY 既針織! 手感摸落好滑,依件著落好舒服~~~






6 則留言:

  1. 報導得好詳細, 唔該哂靚V!
    [版主回覆09/16/2008 18:52:00]you're welcome!  
     
    妳鍾意食pasta 就快快去Tesco 及及嘞~

    回覆刪除
  2. 同珍蠔油 is quite good, i have bought one back to UK last time. I used it to stir noodles!!!!!
    [版主回覆09/16/2008 18:55:00]咁就好嘞! 雖說我覺得蠔油應該難食有限......不過屋企原先有李錦記存貨,所以要食哂果d先試同珍!

    回覆刪除
  3. If you want to compare 同珍 with 李錦記, 我覺得同珍的蠔油較稀, 不過味道還可以.
    P.S.: Reply to your previous msg -  為免你老公過於驕傲, 下次我會用中文!!!!!! 不過, 他會看你blog ga?????? 不如........ 下次我講反話......... 我可能被列為黑名單!!! hahahaha.........
    [版主回覆09/17/2008 17:10:00]我尋晚終於忍唔住開咗枝同珍試試~ 我覺得幾好味啊! 味道冇李錦記咁濃,subtle 好多~ 我鍾意!  係比李錦記稀,不過杰都係加咗粉啫......
     
    我老公有睇我blog 架! 佢雖然唔識中文,不過佢睇相囉~ 有時佢又會問我寫咗乜~~~~
     

    回覆刪除
  4. 你件中褸好型呀~不過你咁瘦穿什麼都好睇!
     
    [版主回覆09/17/2008 17:05:00]我原本 睇中依件 + 另一件Miss Sixty 黑白格仔,兩件都有我size~ 老公話依件唔靚,佢話Miss Sixty 果件靚d! 基本上我兩件都好鍾意! 但我都覺得Miss Sixty 果件靚d......
     
    不過我已有一條好相似既黑白格仔中褸,所以我試依件比佢睇...我著咗上身佢又話靚喎! 哈哈~~~
     
    P.S. 件Miss Sixty 我考慮中......
     

    回覆刪除
  5. 件中褸好靚喎 !
    [版主回覆09/18/2008 18:06:00]多謝~
    我都好鍾意~  
    好暖又舒服又唔重...
    而且今年興格仔!

    回覆刪除
  6. 英國甘快可以買冬裝喇? 香港依家就算出左都唔買得...日日都仲32-33度...望住衣櫃d夏天衫想作嘔, 已經襯無可襯....
    [版主回覆09/22/2008 17:45:00]點止開始賣冬裝...(長到落地大褸都開始有得賣!),連天氣都開始涼咗嘞!!!
     
    係咯~ 香港仲係咁鬼熱既~~~~~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...