2008年9月13日星期六

Pavarotti Trattoria - 意大利菜 (9月13日)



Pavarotti Trattoria 係一間樓面好細既家庭式意大利餐廳,十多年前我仲未認識老公時,同朋友幫襯過一次,今日係第二次.......


佢地既lunch menu 超平,3 course lunch 竟然只係£7.50!!! 雖然十幾年前食過,不過太耐已經唔記得咗佢地既食物好唔好味~ 所以今次當試新野~~~~~~~


 我既頭盤"Chicken Liver Pate with Toast"~ 我唸雞肝醬係唯一一樣我食極都唔厭,但一定唔會自己整既食物! 因為我曾經喺電視睇過製作過程 - 雞肝原來只煮到半熟!!!! 我自問唔係大師傅,我真係冇咁既勇氣自己整!! 寧願出街比錢食......所以幾乎每次食親意大利野,我既頭盤都係雞肝醬~~~~~~

 老公頭盤"Deep Fried Mushrooms with Garlic Mayonnaise"~ 雖然得4粒,但老公比咗1粒我......磨菇雖然係炸,但裡面好juicy + Garlic Mayonnaise 好香!

 我既主菜"Pollo ala Cacciatore"~ 即係chicken cooked in tomato, olivers and mushroom sauce,仲有埋risotto.......個汁好香好正~ 裡面有好多香草! 但個risotto 就比較乾........

 老公既主菜"Pork Scaloppine Milanese"~ 塊豬我覺得麻麻地,又薄又乾爭爭...不過調味OK; 反而配埋既意粉就好好食! 裡面有sun dried tomato,酸酸地.....


 最後個course 係甜品,得2個選擇 - Profiteroles or Tea~ 老公個甜品怪就緊係要Profiteroles; 我就as usual 要茶........

餐廳由裝璜、侍應...到食物味道,都好有homemade 既感覺! 餐廳裡面得一個女人企枱,間中意大利籍既男廚師會著住拖鞋行出來幫手接order......

£7.50 既3 course lunch,portion 當然唔係好大~ 不過食得飽而味道唔錯,£7.50相當超值!!! 仲平過食fish & chips~~~~~

2 則留言:

  1. 我也喜歡這間。。。
    [版主回覆09/14/2008 08:15:00]ok 啦~ Italian 好少會難食既!
    祝妳中秋節快樂~

    回覆刪除
  2. £ 7.5 for a 3 course meal??!!!!
    真係生意難做!!!!
    [版主回覆09/15/2008 17:52:00]佢地又幾好生意果喎! 果日剛開門已經有4、5枱客人~ 而且佢地好似好多熟客,個個入到去都同老闆娘攬頭攬頸~~~~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...