2008年9月27日星期六

XO醬香煎琵琶豆腐


1. 中蝦約10隻去殼去腸,壓爛成蝦膠; 豆腐2件瀝乾壓碎備用。

2. 豆腐和蝦膠加入蔥花和新鮮剁碎莞茜拌勻,並用蠔油半湯匙、打拌雞蛋半隻、糖和胡椒粉少許調味,再加入豆粉適量拌勻。

3. 中式湯匙掃上油,將豆腐料釀入湯匙內,用中大火蒸8至10分鐘至豆腐料凝固,將蒸好的豆腐倒出。

4. 燒熱油鑊,將豆腐件沾上餘下的蛋液,放入鑊內煎至兩面金黃,排在碟上。

5. 芡汁: 將XO醬約2湯匙、蠔油1湯匙、糖半茶匙、水3湯匙和豆粉1茶匙拌勻。

6. 再燒熱油鑊,將芡汁料炒香煮滾,淋在已煎好的琵琶豆腐上即成。



9 則留言:

  1. 好靚呀  我又要食
    唔客氣啦   我攞走兩件
    [版主回覆09/27/2008 20:26:00]隨便~ 隨便! 招呼唔到~~~

    回覆刪除
  2. 好正呀...
    [版主回覆09/28/2008 04:30:00]我老公話 - 估唔到豆腐可以咁好味! (我都估唔到!!!)

    回覆刪除
  3. 呢個餸 真係好好食 係炸個part麻煩d呢
    [版主回覆09/29/2008 05:17:00]我係煎架~ 炸仲熱氣又用得多油!

    回覆刪除
  4. 呢個餸 真係好好食 係炸個part麻煩d呢

    回覆刪除
  5. 好味呀~好想過嚟你到搭枱食飯呀!
    [版主回覆09/29/2008 05:21:00]乜我依幾舊琵琶豆腐吸引到...可以引到妳山長水遠過來搭枱食飯?

    回覆刪除
  6. wah !! It is really good ar !!!! Having XO sauce is better than an egg white one !!! Nice idea ~
    [版主回覆09/29/2008 05:24:00]yeah~ the tofu and the XO sauce really match!

    回覆刪除
  7. 呢個餸我有啲興趣喎,睇下我邊日手痕痕有學整下先
    [版主回覆09/29/2008 05:25:00]妳屋企多唔多湯匙呀? 買多幾枝先好整喎!

    回覆刪除
  8. 嘩..你係唔係用晒你全屋既湯匙呀??
    [版主回覆09/29/2008 16:51:00]係呀! 我屋企有8隻中式湯匙~ 不過豆腐料就足10隻! 所以蒸完頭8隻,要洗2返乾淨2隻再蒸埋佢......

    回覆刪除
  9. 日積月累咁吸引我呀~
    [版主回覆09/30/2008 17:03:00](Empty)

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...