2008年9月19日星期五

The Dome - The Grill Room (9月19日)


老公今日去愛丁堡開例會,佢開親會都會早放工~ 所以佢尋日特登叫我今晚唔好煮飯,去愛丁堡行街等佢放工出去食飯! 雖然我地成日去愛丁堡,不過多數同老公一齊~ 本來唸住今日早d出門口去愛丁堡揀份小禮物比個驚喜佢......點知好衰唔衰佢今日再早d放! 我啱啱去到,佢就電話到......慳返~~~~


我地好少喺愛丁堡食dinner,多數食lunch~ 老公今次帶咗我去一間新野 - The Dome 裡面既The Grill Room~ 我一去到門口就有少少驚 - 因為我今日著得好鬼causal~ 而且門口有個著住好鬼誇張制服...成個紅色士兵咁款既男人! 老公著西裝就冇問題,但我著住波鞋......

個男人一見到我對粉紅格仔Converse All Star 就話: erm....try to hide the trainers! (大佬~ 點hide 呀???
) 我地行咗一半,個男人叫住我地話 - 我地可以入去試吓~ 但如果裡面既人唔比我入去,佢都冇辦法......於是我鬼鼠地抦埋喺老公背後~~~~~



The Dome 內部由好多間餐廳組成: The Grill Room, The Club Room, The Georgian Suite, The Green Room, Conference Suites + The Garden Cafe~ The Club Room 似pub,The Garden Cafe 喺外面花園,所以著波鞋都應該冇問題; 不過The Georgian Suite + The Green Room 就肯定冇可能! 而我地去既The Grill Room 就係側側膊先入到去!!! 成幢building 分兩層,老公話building 前身係一座銀行大樓......


 最後無驚無險成功擺到枱~ 睇我擺住餐牌個樣幾鬼得戚!!!


 The Grill Room 好大,餐廳正中央天花有個好靚既玻璃大圓頂! 懶好有氣氛~~~~


 餐前麵包有好多種任揀! 我揀咗Sun Dried Tomato Bread~ (悶蛋老公揀咗普通White Bread!)


 我既頭盤 - Chicken Liver Parfait with a Red Onion Chutney & Scottish Oatcakes~ (超香滑超好味!!!!  不過我一向唔食oatcakes,所以比哂老公食! 舊parfait 我就當雪糕咁食! )


 老公頭盤 - Haggis wrapped in Filo Pastry with a Whisky, Mustard & Cream Sauce~ (老公比咗一大塊我~ 正!!!!)


 我既主菜 - 8oz Sirloin of Specially Selected Scottish Beef~ (好耐冇試過order medium rare 既牛扒,真係medium rare 到出血~ 超好味!!!!)


 仲包埋一大碟薯條~ 不過個扒太鬼大塊,所以只食得幾條......


 老公主菜 - Carved Rack of Lamb~ (仲正過我塊牛! 老公問我想唔想同佢交換主菜...咁我又冇咁衰! 但我講明下次我要order 依個~~~~ 老公切咗兩大舊過我!)
The Dome - The Grill Room...好味好味好好味!!!!! 雖然依餐都貴,又食咗£70~ 不過由食物都服務都冇得彈!! 一定會再幫襯~~~~~

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

本來想去Harvey Nicoles 頂樓既餐廳試試~ 不過睇過餐牌,唔多啱胃口......去親愛丁堡,我都會上去Harvey Nicoles 既food market 逛逛~ 佢地有好多古靈精怪既罕有食品......


 朱古力口味既闊意大利粉......


 仲有士多啤梨口味! (救命~~~


 自稱"全世界最辣"既辣椒汁~ (黑色果枝) 承惠£28.95......(我緊係唔會買啦!!!)


 有一系列既有味水叫做"V Water"! 哈哈~~~~


 最後買咗2包比較正常既墨汁linguine + penne 各1包~ 右面細盒既係墨汁 - 煮普通意粉時,隨自己喜好自行加落去~~~~~

10 則留言:

  1. V water 係咪 T太做 CEO ga????
    好似個名高調左 d wor!!!!!
    [版主回覆09/20/2008 20:47:00]我都覺得太揚咗少少!
     
    不過我好似同水幾有緣 - 雖然我唔識游水...但我就發現有好多礦泉水都有我個名! 有次喺意大利我搵到枝水叫做"Vera" - Veronica 既簡稱~~~~

    回覆刪除
  2. 又同我地介紹新野 very interesting
    [版主回覆09/20/2008 20:48:00]食過好味既野,我希望可以記低自己感覺~~~

    回覆刪除
  3. 還有數小時便要踏上征途了,真的很不捨......
    所以blog會重開,得閒到我blog走走看!!!
    [版主回覆09/20/2008 20:50:00]踏上征途? 妳係咪來英國嘞?? 順風喎~~
     
    妳有blog 咩? 係咪用來留言依個呀?? 重開時記得通知聲!

    回覆刪除
  4. 有無買返枝V水返屋企擺呀?
    [版主回覆09/20/2008 22:19:00]本來想買枝綠茶味...不過見佢咁鬼貴 - 成30蚊港紙買枝細水返去,太戇居嘞! 所以冇買到~~~

    回覆刪除
  5. 你呢幅相有些少似譚小環呀!!
    我諗呢間高格調餐廳唔會多 like 我帶兩隻小魔怪去呢!!!
    不過 d 嘢食 一睇就知有咁上吓水準, £70 算好合理了!!
    [版主回覆09/21/2008 06:44:00]似譚小環整前定整後?
     
    話時話...我又真係好似冇見到有小朋友喺入面~ 咁依£70 抵過9週年果餐! 起碼portion 大好多~~~~

    回覆刪除
  6. 咁比著我見到餐廳好似好高檔咁,但自己就著到咩咁,我都會拗底,見妳影啲相間餐廳真係唔錯喎,不過係真係咁紅色,定係妳個相機出嚟效果係咁呀,我覺得紅咗啲咁.........
    好野喎,已經諗定下星期嘅餐單,好想睇下妳個壽喜燒
    [版主回覆09/21/2008 19:29:00]咁我都唔係著得好差~ 只係英國好多比較高級少少既餐廳、酒吧、賭場...係有dress code! 要著得比較formal~ 波鞋一類causal wear 就唔夠formal 囉......我當時覺得一定入唔到,唔想到時比人叫返出來咁瘀~~~~
     
    間餐廳係好暗架~ 唔係相機效果來! 不過每張枱都有點蠟燭~~~ 氣氛嘛.....

    回覆刪除
  7. 個邊真係食乜都貴呀~
    [版主回覆09/22/2008 17:49:00]唔係淨係食野...基本上係乜鬼都貴!!!!!

    回覆刪除
  8. 間餐廳好靚呀  , 高級得來,  食物都有高水準 , 貴都是物有所值的 !
    [版主回覆09/23/2008 08:12:00]我都係咁話! 依間一定會回頭幫襯~

    回覆刪除
  9. 香港都有個支 DA bomb, $12X HKD
    [版主回覆09/24/2008 17:20:00]黑色果枝$120?
     
    因為我果日見除咗黑色果枝之外,仲有幾枝同牌子大枝d,唔同色 + 平好多既辣椒汁~~~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...