2008年9月17日星期三

香煎美極大蝦


1. 大蝦剪去尾部、頭尖部份和蝦腳,背部開邊去黑腸,抹乾水備用。

2. 燒熱油鑊將蝦煎至兩面變紅,加入蒜茸和薑絲炒香後灒酒。

3. 用美極鮮醬油和糖調味,灑上蔥花兜勻即成。

P.S. 依個係N年前既壹週刊食譜改良版~



4 則留言:

  1.  個樣已經咁靚,味道一定好好! 等我都try try先
    [版主回覆09/17/2008 17:29:00]Thank you!
    依個餸好快手架咋~ 方便又好味~~~

    回覆刪除
  2. 妳買呢啲蝦要幾錢呀?我之前都試過整豉油蝦,但我就真係只係落豉油同紅椒+蔥花,但出嚟效果都ok架
    [版主回覆09/18/2008 17:55:00]我買咗好似£5.xx~ 即70幾hkd,不過依d係新鮮蝦 + 我食咗兩餐架 - 星期六煮既豉油皇 + 依個美極蝦~
     
    依個美極蝦都係用咗薑絲、紅椒 + 蔥花之嘛! 上次個豉油皇先加咗洋蔥~ 各有風味嘛!

    回覆刪除
  3. 哇..睇到我流哂口水~~
    [版主回覆09/18/2008 17:56:00]唔好得個睇字啦~ 快d抹口水煮埋一份啦!

    回覆刪除
  4. 用美極黎煎蝦..好似好鬼正咁喎...
    [版主回覆09/19/2008 19:12:00]個人覺得鮮味過用生抽!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...