2008年9月11日星期四

二人世界Pasta - 9月10日 (附食譜)



白酒忌廉蜆肉大蝦配墨魚汁長通粉 & 新鮮出爐自製蛋撻


 包墨汁penne 係舊年honeymoon 時喺意大利買返來~ 墨汁意粉喺Glasgow 比較少有...喺意大利就通街都有得賣,所以我仲另外買咗包墨汁長意粉~ 兩包都係出年先過期,不過我一路唔捨得食......(食哂好難搵嘛!)
我好鍾意食蜆! 鍾意既程度去到舊年14日既honeymoon,餐餐都有蜆,食足13日!!! (最後果日搵唔到地方食......)


 依隻其實係急凍蜆來~ 係生急凍既。因為我想食蜆,但依排又唔見有新鮮既賣,所以買包急凍既來試吓! 本來明知係急凍,我都唔抱任何希望佢會好食,只係本住"好過冇"既心態......點知肉大大粒得來,味道鮮甜到可以媲美生猛蜆!!! 真係泗和行驚喜開心大發現~~~~~~

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

上星期問網友攞咗個蛋撻食譜,weekend 又買埋蛋撻模~ 於是尋日就的起心肝試一試! 我根本完全冇唸過會好食!!! 我一向唔好甜,少整焗蛋糕甜品之類既野,自然少練習; 二來我曾經試過跟西人食譜整水果撻比老公食,但個撻皮已經失敗咗.......

不過蛋撻對我來講,係少有我鍾意食既甜野! 所以我好有決心學整~ 冇唸住好食係因為初見出爐時個樣唔似餅店咁滑滑淨,心即時一沉! 我預咗最少要整多幾次,調較多幾次份量手勢先會合格......

蛋撻出爐冇耐老公就放工返來,佢見我焗好咗蛋撻但唔開心...我就叫佢先試 + 要講真話! 佢話好正好好食!! 咁我又試吓啦......雖然唔似餅店既咁靚靚,但我都真係不得不讚吓自己手勢 - 真係好好味呀~~~~~~~
 裡面好滑滑呀!!!
我尋日整咗6隻 (因為得6個蛋撻模...),但老公一野就連食4隻! 另外2隻係我食咗......見佢唔係好夠喉,所以今日又分兩次焗多一打!!! 不過......


 尋日係老公幫我喺個模度"凳"個蛋撻出來; 今日我要自己來,但我手細又論鬼盡~ 所以冇鬼咗1個......
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

同場加影: 疑幻疑真之真假蛋撻~


 2個都係我作品!


白酒忌廉蜆肉大蝦配墨魚汁長通粉食譜click here~

自製蛋撻食譜click here~




3 則留言:

  1. 晚安喇~ http://www.aroma.hk

    回覆刪除
  2. 我好鐘意墨魚汁意粉, 但冇乜機會可以整; 因為賣相黑 mum mum, 小朋友實唔多鐘意啦!
    你 d 旦撻模型超可愛呀!! "兩個都係我作品" 真係你整嘅嗎?? 勁呀!!!!
    我會跟你食譜整, 不過先要買旦撻模先, 整咗話你聽!
    [版主回覆09/12/2008 15:55:00]我第一次食墨汁粉已經愛上咗! 我本身已經鍾意意粉,但墨汁粉係有味道既,所以我唔明點解我有好多朋友話同普通意粉差唔多????
     
    妳指細果盤蛋撻仔? 係呀~ 我整架! 我玩袖珍樹脂黏土架嘛!! 可以喺依度睇我其他迷你黏土作品:
     
    http://hk.myblog.yahoo.com/veronicams_tsim/article?mid=45
     
    妳可以去泗和行買蛋撻模~ 我都係喺泗和買既,佢地大細都有! 整咗話我知喎~~~~~
     

    回覆刪除
  3. 唔該多蜆肉呀......我好鐘意食蜆架!!!d意粉留俾你食,d蜆我食.......
    [版主回覆09/12/2008 15:57:00]妳同我爭食蜆?????? 唔緊要~ d意粉都好好食!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...