2008年9月10日星期三

Windows Restaurant - 9th Anniversary Dinner (9月9日)


Windows Restaurant 位放Carlton George Hotel 頂樓,餐廳面積唔算大,叫做"Windows" 係因為餐廳四面環窗,可以一面用餐,一面欣賞Glasgow 市區夜景.......不過尋晚唔知點解Glasgow 市區好多building 都冇開燈咁? 窗外一片漆黑~ 日頭應該會好好多......

 餐廳裡面既open kitchen~ 睇住廚師為客人準備食物........



 "Windows" 既食物應該叫做新派菜 (唔係fusion 喎! ) 食物配搭新穎e.g. 甜品竟然用迷迭香, Tarragon 依類香味較重既香草做材料; 不過食物味道好精緻 + presentation 一流! 但portion 好鬼細份,相對來講價錢就好鬼貴嘞!!!!!


 我既頭盤 - Potted Highland Beef with Toasted Brioche & Horseradish~ 玻璃杯仔裡面既係燉牛肉來架! 超好味但太鬼少!!!!!!


 老公頭盤 - Pea & Mint Soup with Ham & Foie Gras~ 我對個湯冇乜興趣...顏色太詭異嘞! 但舊Ham & Foie Gras 就好香好好食!!! 得果3舊但老公比咗1舊我.......


 我既主菜 - Roast & Braised Beef with Carrot Puree, Butter Dumplings, Shallots & Red Wine Sauce~ Medium rare 既燒牛肉 + shallot 紅酒汁令我回味無窮......(如果下次再去都要食依個!!!)


 老公主菜 - Loin of Free Range Pork with Braised Cabbage & Smoked Mash Potato~ 其實我一見到個餐牌,我都估到佢會叫豬扒架嘞!!!! 出街食飯我好少order 豬,不過依塊豬雖然厚,但肉質竟然出奇地juicy + 軟喎~~~~~


 仲叫咗個side order - Steamed Broccoli with Almond Hollandaise~


 老公既甜品 - Popping Popcorn Panna Cotta with Warm Chocolate Milkshake & Marshmallows~ 我唔好甜,所以出街食飯都唔會order 甜品~ 不過老公比咗一啖Panna Cotta 我試,依個又唔錯喎! 唔太甜.......


 因為我唔食甜品,所以叫咗個茶~


 我對佢個茶杯幾有興趣 - 我一攞上手就感受到佢既質感係靚野來,一睇原來係"Wedgwood"喎!!!

依餐食咗£70~ 我覺得雖然味道賣相一流,但始終portion 太細~ 我未必會再來dinner (除非我發咗達!),但我就幾有興趣試吓佢地既pre-theatre menu~

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

尋晚等上菜時,老公捉住我手同我講: 以前我成日一個人喺樓下pet shop 睇蛇...我恍然大悟點解老公揀依間餐廳..........

Carlton George Hotel 位於Queen Street Station 隔離,我初來英國時仲未有Carlton George Hotel~ 當時果個位置有間寵物店,寵物店有2層,樓下果層有爬蟲類賣。果時我住喺親戚屋企,每日返學放學都要喺Queen Street Station 搭車~ 有時去到車站未夠鐘,我會去寵物店樓下睇蛇.......

後來寵物店冇咗,改建咗而家既Carlton George Hotel; 我自己搬咗出去; 認識咗老公 + 同佢拍拖,我地講起認識對方之前既事...原來果時老公一樣喺Queen Street Station 搭車,一樣好似我咁 - 得閒無聊時會去寵物店睇蛇!!!! 不過我地就從來都冇遇見過對方.......我唸係因為timing~~~



4 則留言:

  1.  果然是命中注定!!!
    如果回到從前, 你想你們會一見鍾情嗎????
    [版主回覆09/12/2008 01:15:00]命中注定......我唸應該係!
    哈哈~~~ 老公係對我一見鍾情架! 不過我同老公都唸 - 如果早d遇見對方,我地一定唔會一齊~ 更加唔會一見鍾情!!! 我大過老公4年~ 我來英國時17,老公果時先得13.....一定冇可能!!!

    回覆刪除
  2. 就算是白天去也沒有什麼風景好看,因為在那個高度看到的只有週圍破爛的屋頂。那裡LUNCH便宜很多,雖然菜式選擇少一些不過也都OK。
    [版主回覆09/12/2008 16:13:00]我唔知喎~ 因為我地每次special occasion 都係去新地方食飯,今次我地第一次去至喎!
     
    果頭有破爛屋頂? 果度附近都係高樓商業大廈,就算冇靚風景,都唔會有爛屋頂吓哇??? 雖然夜晚望出去黑忟忟,不過餐廳環境 + 氣氛唔錯啊!

    回覆刪除
  3. 恭喜!恭喜!!恭喜你兩位有更多長長久久
    唔知點解就咁睇妳寫啲野,都覺得你哋係應該一對,仲要好sweet咁過埋下半世,甚至再下一生下一世..............
    就嚟中秋節,都係到祝妳同Mr. T係彼邦人月兩團圓啦 ,但要記住外國月光唔一定特別圓架,香港個月亮都好靚架
    [版主回覆09/12/2008 16:19:00]多謝祝福~ 成妳貴言啊! 呵呵~~~~
     
    我直情覺得香港既月亮係最靚靚添啦! 可以既話我想搬返香港添呀!!!!! (我講真架!)
     
    我都祝妳同屋企人有個開心難忘既中秋節~ (唉! 中秋節...所以今個星期要返6299度食飯.......)

    回覆刪除
  4. 恭喜晒!!真係好鬼死甜蜜既jet.現代版公主王子式既愛情呀.....羨慕c人啦............祝你地繼續甜甜蜜蜜!心心相印!
    [版主回覆09/12/2008 16:28:00]多謝祝福!
     
    不過我地唔係公主王子~ 就算係,我地咁既年紀...都應該可以登基做國皇 + 皇后咯!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...