2008年9月10日星期三

去年今日之"孖T香港婚紗記" (2007年9月10日)

我地既婚紗相係07年9月返香港 + 台灣補影既~ 事關06年婚前返過香港造禮服 + 籌備婚禮...到完成哂英國 + 香港2個婚禮,已經用鬼哂老公果年既假期! 預唔到時間影婚紗相 + 去Honeymoon.........

 依幅就係我地既油畫相嘞! 而家掛咗喺廳~~~~~

去年今日 - 2007年9月10日,我地喺"法國婚紗"補影婚紗相~ 比我遲個半月結婚既伴娘都係幫襯法國婚紗,之前我睇過伴娘既相,覺得好靚! 雖然我係補影,反而有好處喎 - 伴娘06年影時,只影得1個舊studio; 07年法國婚紗開多咗個studio,所以兩個studio 我都有得影哂!
呵呵~~

我有3個唔同造型...拖尾色丁婚紗配拖地長頭紗 (係我自己既婚紗~); 銀色lace 晚裝 & 另1件deep V低胸婚紗 (伴娘都有揀依件! ) 其實老公都包1套禮服,不過佢好衰 - 佢話唔鍾意果套禮服! 揀相時幾乎全部揀哂自己帶去既蘇格蘭裙禮服~~~~

香港婚照小插曲......

- 唔知我係咪返到香港水土不服呢? 影相前我冷親發燒病足一個星期! 到影相前一日我都仲係溫溫燉燉.....不過好彩果朝一早起身精神返哂! 但之前果晚我就水都唔敢飲多滴~ 怕起身時塊面會水腫......

- 因為我帶咗臍環~ 影相時束衣箍得好緊,臍環"銀"住...好鬼痛!!!


- 老公個大頭蝦~ 記得帶衫但唔記得帶袖口鈕! 好彩法國婚紗近又一城,襯我化緊妝時,佢有時間去又一城買返...不過佢冇買到袖口鈕,反而買咗件恤衫返來~ 化妝小姐問老公洗唔洗幫佢燙吓件恤衫摺痕? 老公話Aquascutum 知道佢買來影婚紗相,已經幫佢燙好咗! (在此一讚又一城Aquascutum staff 既貼心服務!)

- 可能喺香港比較少見蘇格蘭裙? 記得果日老公一換完套蘇格蘭裙出來就好矚目! 連幫第二位新郎化緊妝既化妝小姐都停哂手行過來湊熱鬧!!! 搞到果位新郎哥即時黑哂口面.....;

- 老公係一隻一日大頭兩次既蝦!!!! 我帶咗私伙首飾去影相,有d帶完就放咗入去婚紗舖既locker,鎖匙由老公保管......點知影完相,老公換衫時竟然忘記咗喺褲袋入面既鎖匙!!!! 要麻煩人地搵返佢條褲出來......

喺香港影完婚紗相,4日後我地就喺台灣再影過嘞......




10 則留言:

  1. 好 romantic, 好 sweet 呀!!!
    希望我結婚時, 它還存在. i really love their styles.....
    (Jo Jo is dreaming in a silly way again!!!!!!!!)
    [版主回覆09/11/2008 22:15:00]點解會唔存在呀?
    今年我就唔知~ 但2007年法國婚紗係香港最佳婚紗攝影來架!

    回覆刪除
  2. 不得不讚多次你地影得好^
    [版主回覆09/11/2008 22:12:00]Thank you!

    回覆刪除
  3. ~
    [版主回覆09/11/2008 22:12:00](Empty)

    回覆刪除
  4. D相好靓呀.....
    [版主回覆09/11/2008 22:13:00]Thank you~

    回覆刪除
  5. Pretty ah.
    [版主回覆09/11/2008 22:13:00]Thank you~

    回覆刪除
  6. 好靚呀 靚人加靚相呢.............. 我覺得你地好有夫婦相呀~
    [版主回覆09/11/2008 22:08:00]Thank you!
     

    回覆刪除
  7. 妳哋真係好登對呀
    [版主回覆09/12/2008 16:00:00]thank you!

    回覆刪除
  8. d相真係好靚好靚呀...我睇晒其他d slide相呀......真係好pro呀......靚人靚景,絕配!!!
    [版主回覆09/12/2008 16:03:00]多謝~ 不過我自己就稍嫌剛剛病好,精神仲未回復...所以笑容有少少牽強!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...