2008年8月26日星期二

Hellboy II: The Golden Army (8月23日)

Image:Hellboy 2 poster.jpg

星期六做完所有shopping,就去咗睇Hellboy II~ 第一集幾好睇幾得意 (不過都好多年前咯!),因為第二集啱啱上戲院,所以早幾晚電視重播第一集,加上見電視第二集廣告好似幾好睇,所以睇前都幾高期望........


不過期望大,失望都大! 怪物idea 係幾得意,但故事就不足嘞.......不過我又唔會話係唔好睇,但亦唔係好睇 - 普普通通咁囉~~~~~~~~

1 則留言:

  1. 我都有睇, 但就覺得第一集好d, 我個佬睇到中途仲訓著左, 激死!
    [版主回覆08/26/2008 22:35:00]雖然依集唔算太差,但第一集好睇得多!!!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...