2008年8月12日星期二

日本 - 蛋包飯


1. 預備三色豆適量和洋蔥切丁備用。

2. 燒熱油鑊爆香洋蔥丁,加入冷飯1碗和三色豆同炒。

3. 炒透後加入蕃茄醬、鹽和胡椒粉調味兜勻,將炒好的飯盛起備用。

4. 蛋2隻加清水1湯匙和豆粉1/2茶匙和鹽少許打勻。

5. 燒熱平底鑊倒下蛋液,待蛋液凝固約6、7成,下炒飯(放在一半蛋皮上~),再將蛋皮打對蓋過去,將炒飯包起來。

6. 小心地將蛋包翻過去,將另一面略煎一下,上碟即成。

P.S. 蛋包飯上碟後可隨自己喜好擠上蕃茄醬來食或配日式咖喱~



1 則留言:

  1. 我之前試都有試過蛋包飯,都好耐之前lu,好似煎到啲蛋有啲厚,不過屋企人又唔係咁鐘意食,所以無再整喇(不過我都係鐘意蛋包飯配茄汁多啲 )
    [版主回覆08/14/2008 02:20:00]用西式超平底既鑊咪可以煎薄d囉~~~
    我老公喺台北食過一次蛋包飯就愛上咗! 我自己都幾鍾意食~ 因為我好鍾意食雞蛋.....茄汁 + 咖喱我一樣鍾意!!!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...