2008年8月8日星期五

洋蔥香草煎肉餅


1. 免治豬肉用胡椒粉、生抽、紹酒、糖、少許雞粉和混合香草醃好,加入切碎洋蔥(細)1個拌勻。

2. 雞蛋1隻打勻,加入免治豬肉內,再加入適量的麵包糠拌勻成泥狀。

3. 將免治豬肉分成等份,搓成大小相若的球狀。

4. 燒熱油鑊,放入豬肉球,用鑊鏟壓扁至適當厚度,煎至熟透即成。



6 則留言:

  1. 好好味咁喎~~
    [版主回覆08/08/2008 19:05:00]幾架! 老公食咗5件~ 本來想整個沾汁,但發現調味已經夠哂!

    回覆刪除
  2. 等我下次試吓整比肥仔食先!因為佢好鍾意食香口嘢~最鍾意食我嘅煎魚餅~
    混合香草即係什麼香草?
    [版主回覆08/11/2008 21:04:00]鍾意食香口野就啱嘞! 我都好鍾意食煎魚餅~ 不過依度冇魚肉賣......
    混合香草即係"Mixed Herbs"~ 超市有得賣,一樽樽乾果隻呢~~~

    回覆刪除
  3. 等我下次試吓整比肥仔食先!因為佢好鍾意食香口嘢~最鍾意食我嘅煎魚餅~
    混合香草即係什麼香草?

    回覆刪除
  4. 似蓮禺餅,但流哂口水!
    [版主回覆08/11/2008 21:05:00]我反而冇試過蓮藕餅!

    回覆刪除
  5. 肉餅我未試過用黎煎...我通常用黎蒸...蒸出黎用黎撈飯食多...
    見你咁整...下次我都試吓煎先得....
    [版主回覆08/11/2008 21:08:00]煎完好香口好好食架!
    因為之前果晚整節瓜甫有用剩免治豬肉~ 咁我見節瓜甫已經係蒸,咪試吓煎囉!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...