2008年8月27日星期三

大大鑊!

今次真係大大鑊!

話說我發手痕走去搞吓個相簿分類,覺得太立雜,於是我就想delete 咗某d相簿分類,於是我delete 哂某相簿內既相,但都delete 唔到相簿分類喎~ 咁我就去問Yahoo 服務中心啦..........

佢地回過我2次都只係話 - 先delete 咗相簿內照片,再去"垃圾桶"清除多次,然後先至可以delete 果個相簿分類~ (what a stupid system!!!!) 不過佢地冇講明係管理相簿裡面既垃圾桶,只係講"垃圾桶"! 所以我不停check 主頁垃圾桶,當然唔見有相啦........

咁我reply 佢地話唔見垃圾桶裡有相,同時問咗一個問題 - "我有某d 網誌用咗已delete 咗既照片,但網誌內仍然睇到照片,洗唔洗連網誌裡面的照片都delete,先至可以清除相簿分類?" - 但佢地冇答我依個問題!

當我知道原來係去相簿垃圾桶清除時,我就先試delete 其中一張相,再去返果篇網誌check 吓 - 仲喺度喎! 咁我就以為就算清除咗相簿垃圾桶裡面既相,網誌內既相仍然會喺度....所以我就就一次過清除哂所有相!!!

跟手我就發現 - 我有好多網誌內既相冇咗!!!!  但有小部份又仲喺度喎! 我完全唔知佢地點"決定"喺度定唔喺度??? 如果佢地一早話我知連網誌內既相都會冇埋,先可以清除相簿分類既話,咁我就唔搞咁多野啦! 我志在只係清除相簿分類,唔係清除d相!!!!!!!

而家都唔知點算? 因為我有好多無聊相冇存底架......啱啱再email 咗佢地,希望仲有得救啦................

5 則留言:

  1. 乜咁大鑊呀 , 有d相真係好難揾或者再影返架
    希望YAHOO 服務中心可以幫妳整返啦
    [版主回覆08/29/2008 16:22:00]其實旨意Yahoo 既話,仲衰多兩成重! 佢地答問題既人理解問題能力 + 表達能力都好有問題!!!!!

    回覆刪除
  2. 下!?乜原來會咁架!? 我上個禮拜都搞過個相簿黎呀......不過,o個個分類好似冇相有post係網誌!
    唉,以後係個blog度整野,真係要好小心.......
     

    回覆刪除
  3. 咁就真係大件事... 希望你快D可以攪返掂
    [版主回覆08/29/2008 16:20:00]冇得搞嘞!
    等我得閒時補得幾多得幾多.....

    回覆刪除
  4. har !!!!  Good luck !!!
    [版主回覆08/29/2008 16:18:00]no luck 呀~~~~

    回覆刪除
  5. 咁大鑊~
    我本來都想把啲相分類整理一下,依家聽你咁講都係唔好攪啦!
    [版主回覆08/29/2008 16:18:00]都係唔好搞嘞~~~~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...