2008年8月21日星期四

二人世界超懶碟頭飯 - 8月20日


本來唸住今晚再整燒鴨~ 所以尋晚特別計劃食懶人餐 - 食飯前去超市買定哂材料,唸住快手食完懶人餐就可以上鴨 + 過夜風乾......點知食完飯準備上鴨先發現 - 我唔記得買米醋!! 

 其實屋企附近有兩間行都行到去既24小時大超市,不過就開始飯氣攻心~ can't be bothered 再出街! 但為咗今次有充分時間去風乾隻鴨,我決定順延一日燒鴨! 即今晚上鴨,聽晚先燒.....

尋晚食既係又懶又好味既超級懶人飯之首 - 午餐肉粟米飯~~~~ 簡單快捷,但又不失好味 - 尤其天寒地凍既日子! 先將午餐肉煎香,鋪喺白飯上,1罐頭粟米茸,加半罐水 + 1隻雞蛋煮滾,淋喺午餐肉同飯上面.....登登登凳~~~~~ 搞掂!

叫老公幫手"畢"飯.....個傻佬"畢"咗兩碟咁既野出來!
 但一淋粟米茸落去就打回原形......



8 則留言:

  1. hay, next time put the luncheon meat at the side and use a bowl to carry the corn sauce ma ~~~ so happy to see such a 3D heart ar !!!!
    [版主回覆08/22/2008 17:00:00]haha! yes it will work but my dinner will get cold when i finish!!!

    回覆刪除
  2. 個心形飯好靚呀~佢又會唔駛用模都咁靚嘅?
    [版主回覆08/22/2008 16:54:00]唔知佢點整呀? 佢做依d古靈精怪野就最叻!!

    回覆刪除
  3. 你嗰邊會唔會買到香港牌子的午餐肉?
    [版主回覆08/22/2008 16:58:00]都有架~ "白豬仔"囉! 其他牌子就唔知,因為冇留意過 + 冇買過,我係食Spam 架! 普通西人超市都有得賣......
    我覺得Spam 最好食! 不過我見BK 有人話太鹹....妳食咩牌子架?

    回覆刪除
  4. 唔該加多隻蛋丫
    [版主回覆08/22/2008 17:01:00]粟米茸裡面咪加咗隻蛋囉! 唔好食咁多蛋啦!!! 膽固醇呀~~~~~~

    回覆刪除
  5. Order一個心心飯丫
    [版主回覆08/22/2008 17:03:00]心心飯已食鬼哂....心心意粉啱唔啱呢?

    回覆刪除
  6. 你老公好溫馨呀 , 心型飯 .......
    [版主回覆08/22/2008 17:05:00]Thanks! 佢除咗好溫馨,仲好鬼傻!

    回覆刪除
  7. so sweet sweet
    [版主回覆08/22/2008 17:05:00](Empty)

    回覆刪除
  8. um...呢句傻佬真係好sweet呀...相比之下, 香港既男士真係浪漫感0分...
    [版主回覆08/26/2008 17:41:00]咁我喺香港時都有過浪漫既前男友~
    妳咪以為英國依度個個男人都好sweet...我之前果2個exes 就衰過好多香港男人嘞! 講浪漫唔洗旨意~ 仲要係"餓妳唔死要偷笑"果隻.......

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...