2008年8月4日星期一

Kokuryo - 不知所謂既韓國餐廳! (8月2日)

自從早排既地獄打邊爐之後,星期六又有另一次更加不知所謂既晚餐經驗! 或者下次出街食飯時,應該先查查通勝..........

幾年前"Kokuryo" 既前身本來係一間面積超細既印度咖喱餐廳~ 當時既咖喱餐廳既自助餐又平又好食味~ 我 + 老公成日去食lunch,後來因為搬咗屋,冇去一排...再去時已經變咗而家既Kokuryo 韓國餐廳。據我所知"Kokuryo" 應該係Glasgow 唯一一間韓國餐廳~ 我一向都鍾意食韓國野,"Kokuryo" 既食物都幾好味 + 正宗~ 不過佢地既服務真係嚇鬼 + 超趕客!!!!


先講幾年前 (應該係2005年~)......Kokuryo 大部份侍應都係韓國人,唯獨有一個中年師奶 - 個樣似韓國人,但會講廣東話! 不過講得唔正,似有大陸口音~ 唔知佢係識講中文既韓國女人; 還是嫁咗韓國人既大陸女人? 因食物好正宗,但個中年師奶款似老闆娘! 依個中年師奶長期黑面,執到金都唔識笑就係依隻嘞~~ 好似全世界人欠咗佢 + 唔想撈咁既款! 完全面目可憎!

初開張既Kokuryo 午餐有做自助餐,我同老公一唸唔到食乜,就會去Kokuryo 食午市自助餐。當時我仲係學生,有一本叫做"Snapfax"既學生優惠証,裡面有Kokuryo 既優惠 - 整個學年total bill 半價。問題來嘞 - 當我唔知第2次定第3次用半價優惠時,中年師奶走來同我講: 半價優惠只係比一個人架咋! (當時我係學生,但老公唔係!) 有冇再夾硬d呀??? Snapfax 上面白紙黑字寫到明"Total Bill"半價架喎! 真係要同佢拗既話,佢一定點都講唔通! 不過我亦有常識 - 知道offer 依家野,最終決定都係喺餐廳management 度!! 人地貪口爽亂出offer,到有人claim offer 時又要反口...人地孤寒小家但我唔係 - 所以我冇同佢拗之外,仍然繼續去幫襯! 直至有一次,我 + 老公再去食午市自助餐,當時入到去一個客都冇.....

黑面八婆: 午市自助餐就快做完 + 唔會再加食物,晚市要到6pm (個零鐘頭後)先開始...你地可以order 餐牌菜?

我: 咁我地個零鐘後再返來食晚市啦......

黑面八婆: 點解你地唔試吓餐牌既?

我: 因為我想食自助餐囉!

我地就推門走,唸住6pm 返去食晚市...依個時候比我見到黑面八婆藐咀! 我一向唔鍾意人焗我食乜or 買乜!!! 究竟而家我係客定佢係客呢?? 其實我地之前都試過叫餐牌菜,係佢自己話師父喺韓國未來,所以做住自助餐先,等師父到咗就唔再做自助餐只做餐牌.......咁啱啦~ 藐我就慳返 - 去食KFC!!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

自從05年果次,我地一直冇再去過Kokuryo! 直至星期六我衰為食~ 可能因為早幾日睇咗"食客"啦.......咁今次佢地又衰咩呢?

- 入到去裡面當時只得2個客,問我地有冇訂位? 我地後面仲有2個外國客,但佢又冇問佢地有冇訂位喎! (我地冇訂位咪又係比我地坐~~~ 多餘!) 黑面八婆同我地落完單,冇say thank you; 外國人落完單呢,就thank 到慌死人地聽唔到.....佢真係爭在未喺門口貼住"中國人與狗,恕不招待"!!

- 我地叫咗石頭飯、泡菜、辣牛肉湯、魷魚炒豬肉....但大家見到今次冇相睇 - 因為有侍應走來話我知"影咗相唔可以放上網"! 即係咁~ 唔影相唔係問題! 我已經話咗OK,我只係比自己睇 + 唔會放上網...但佢仲不停喺度講! 仲話佢地有"trademark registration"喎,如果喺網上見到佢地既食物相,可以法律追究!!!! 嚇鬼咩? 石頭飯 + 辣牛肉湯你地發明架???? 點trademark 呀??? 我已經話咗OK唔會擺上網,仲trade 咩mark 呀??? 一係佢地學倫敦"The Ivy"咁 - 完全唔比人影相囉! (吹~~~~~) 就算我真係放相上blog,我又真係想睇吓佢地告我乜呀??? 不過人地既然"唔比",我亦無謂同人地賣廣告........食物係就係幾好味! 不過可能只係因為冇比較,而且泡菜得個酸字~~~~~

- 戲肉來嘞......當我食石頭飯食咗一半,Wow~ 有頭髮喎! 仲要有2條!!!!!! 我真係即刻乜胃口都冇哂~~~~ 黑面八婆走過來,老公話佢知飯裡面有2條頭髮,黑面八婆望住我3秒...跟住攞起碗飯話:OK! > 走咗!

哇! 食物裡面有異物都唔係第一次,我之前食過意粉裡面有烏蠅添! (點解次次都係我????) 但一句道歉都冇,仲要話"OK"...就真係第一次囉!!!! 轉頭走來問我: 想要過碗定除消個order?
 你話呢? 你覺得我仲有胃口咩??? 緊係埋單走都走唔切啦!!!
睇黑面八婆一副難以置信既樣,有理由相信 - 佢會覺得因為佢叫我唔好影相,所以我條氣唔順而特登"屈"佢話食物裡面有頭髮! (唔怪之唔想人地影相啦.......
) 隨便你啦~ 反正我一定唔會再去Kokuryo! 估唔到過咗成3年再去Kokuryo,雖然仲未執笠...但佢地既customer service 仍然係咁唔掂!!!! 食物幾好食都冇用,況且講好食既韓國野又未輪到佢! I've had better 囉~~~ (much better!!!)
無謂貼錢買難受!!!


5 則留言:

  1. 我在那裏沒見過黑面師奶哦。。。每次去都是一個馬來西亞女仔。。。幾好笑容架。。。還有一個OK靚仔的韓國男生。。。你真系唔好彩。。。
    [版主回覆08/05/2008 17:07:00]果度有男企枱既咩? 我冇見過喎! 喺open kitchen 整野食果個咪韓國男囉,男企枱就冇見過嘞~~~~ 而且除咗張東健之外,我未見過靚仔既韓國男人........
    無論我日頭去定夜晚去,所有企枱都係女 - 有講廣東話既中國女仔 + 英文好差既韓國女仔~ 馬來西亞就真係冇見過!
    我又唔覺得我特別唔好彩~ 因為尋晚上網我見好多其他人review 都話佢地service 好差!

    回覆刪除
  2. 咁差0架~ 唔好再去咯~
    [版主回覆08/05/2008 17:09:00]緊係唔再去啦! 今次飯有頭髮...點知下次又有乜呀? 我仲未想死住.....

    回覆刪除
  3. 我都係咁話,D野食幾好都好, 食完 一肚氣, 無福消受!
    [版主回覆08/05/2008 17:17:00]如果要講好好食既話,就真係打尖都未輪到佢囉!  
    我唔會因為對佢地有壞印象而話唔好食...但佢地只係一般好食! 而且 依度冇其他韓國菜選擇,想止為食咁解~ 佢地並唔係非食不可果隻!
    講真佢d咁既質素,喺香港執咗9世嘞!!!! 

    回覆刪除
  4. 啲服務態度真係差差差差!!!!
    [版主回覆08/07/2008 18:52:00]點止差? 直情係嚇鬼!
    我上網睇到其他人既review - 有個人食素,叫咗個唔要牛肉既石頭飯,但佢地照比咗牛肉~ 果個人話佢地知唔要肉....佢竟然親眼睇住個黑面八婆夾走d牛肉,攞兩塊生菜鋪返上去 > 搞掂! 果個人都話唔會再返去~~~~
    妳話死唔死?

    回覆刪除
  5. 唔係呀~夾走啲肉就算~
    食素個人真係慘,差啲破戒!
    [版主回覆08/08/2008 17:31:00]咪係~ 佢都霎戇架! 人地食素就緊係有原因架啦!!!! 完全離哂譜亂來!
    就算唔係食素,都有好多人係唔食牛肉既~~~ 我睇到個留言都O咀!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...