2008年8月8日星期五

龍穿鳳翼


1. 冬菇洗淨浸軟後,搾乾水及切粗絲; 西芹洗淨抹乾水切段; 火腿扒切粗絲備用。

2. 雞中翼拆骨後,用胡椒粉、生抽、老抽、酒、糖、麻油和豆粉醃好。

3. 先將西芹段釀入雞翼內,再釀入火腿條,最後冬菇絲。

4. 將釀好的雞翼均勻地沾上醃汁,排在碟上,蒸約20分鐘取出。

5. 將蒸雞翼所出的汁液倒進鍋中,加入適量的蠔油、豆粉和水煮滾成芡汁,淋在蒸好的雞翼上即成。

NOTE:

- 釀入雞翼內的材料可隨個人喜好而變化。 e.g. 叉燒絲、燒鴨絲、蝦仁、紅蘿蔔條、露筍...etc;

- 因冬菇絲較軟,先釀入硬身的西芹和火腿,之後再釀冬菇絲會比較用容易~



8 則留言:

  1. 嘩,我第一次見釀雞翼架咋......你真掂!!
    [版主回覆08/08/2008 16:58:00]真係第一次見? 好食就好食...老公仲好鍾意 - 因為冇骨! 不過拆雞翼好鬼麻煩!!!

    回覆刪除
  2. 拆骨真係好煩!我都係煮過一次,之後都無煮過,怕怕!
    [版主回覆08/11/2008 21:12:00]其實我都覺得好麻煩架~
    不過鬼叫自己鍾意食咩!
    加上依度食材選擇少,
    來來去去果幾樣...
    唯有同一樣野整多d唔同變化啦!

    回覆刪除
  3. I also like to debone the chicken wing ga !!!! This sauce is really good idea as I normally pan-fry these chicken wings ga ~~
    [版主回覆08/11/2008 21:19:00]我之前都試過煎~ V媽媽就係煎架嘞! 不過我見網上有人蒸,所以今次試吓蒸~ 我覺得分別不大!

    回覆刪除
  4. 我都有諗過做呢類餸,但我驚啲雞翼比我去完骨之後啲肉會所剩無幾,所以我都係決定放棄算喇,我都係果句啦,妳老公娶著妳,佢果胃真係好有福
    [版主回覆08/11/2008 21:23:00]我整親依個餸都係要撞啱見到比較大隻既雞翼先會整~ 咁就唔會拆完所剩無幾啦!

    回覆刪除
  5. 你好利害呀, 整到咁靚0既.
    我怕我拆完雞翼骨之後, 隻雞翼爛哂呀~~
    [版主回覆08/11/2008 21:26:00]唔係我利害~ 都係V媽媽教我既! 而且係工多藝熟嘛! (其實我唔係好熟...10隻雞中翼都拆咗20分鐘架!)
    我頭一兩次都有拆爛一兩隻雞翼架~ 但拆慣咗就唔會架嘞!

    回覆刪除
  6. 好似好難做!
    [版主回覆08/11/2008 21:27:00]唔係難做~ 係麻煩啫! 妳都試吓吖~~~

    回覆刪除
  7. wa..你真係好鬼勁呀..拆雞翼都識....真係要寫十個叻比你tim呀...
    我大囡又係吾中意有骨既食物架...佢時時都比我迫佢食雞翼架...但佢就好憎啲雞翼骨....
    大廚呀...你下次拆雞翼時...最好影埋過拆雞翼過程黎看看啦...等我偷吓師都好吖....
    [版主回覆08/11/2008 21:31:00]係V媽媽教我架!
    BK有人放咗拆雞翼過程出來~ 妳去睇吓吖!
    http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1659414&extra=page%3D2

    回覆刪除
  8. 你整d餸全部都好靚靚呀 真係好有心思呢
    [版主回覆08/12/2008 19:49:00]多謝哂! 但其實全部都好易整架咋~  

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...