2008年8月7日星期四

薏米白果腐竹豬肚湯


1. 豬肚1個去清肥膏,用粗鹽和生粉反覆洗擦內外,用水沖洗乾淨後汆水片刻,再用清水洗淨瀝乾,切小塊備用。

2.  排骨適量汆水; 腐竹浸軟備用。

3. 白果去殼; 薏米洗淨略浸; 馬蹄數粒洗淨去皮備用。

4. 水大滾後先放入排骨、豬肚、白果、薏米和馬蹄,並加入數片薑片。

5. 大火煲至再大滾後,轉慢火煲1.5小時後,再加入腐竹再煲1小時,用鹽調味即成。

P.S. 煲過湯既豬肚,可以用鹹酸菜來煮成"鹹酸菜豬肚"~ 或者用蠔油爆炒,唔會浪費又可以物盡其用多一道餸菜!



4 則留言:

  1. 我煲尼個湯會加埋粉腸...
    你住果到都吾錯喎...豬肚都有得賣...
    [版主回覆08/08/2008 17:11:00]冇見過人煲依個湯加粉腸喎! 不過我都好鍾意食粉腸,但依度好似冇見過有得賣.......
    除咗豬肚,仲有金錢肚、牛孖筋、豬橫脷、豬心......等等~ 全部都係急凍既!

    回覆刪除
  2. 呢個湯有咩療效呀?
    [版主回覆08/08/2008 17:17:00]咁我又清楚喎! 上網好似話啱"腎虛氣虛者"喎~ 可以"減尿補氣".....不過對我來講,只係療"為食"! 因為我鍾意飲~

    回覆刪除
  3. 我都好鐘意飲豬肚湯架
    不過一年都唔會煲一次 因為洗佢真係大工程呢
    記得第一次煲個時 專登買個膠盆及手套返黎洗佢 用完之後 我掉都掉唔
    切 跟住比人話我有冇咁誇張呀 浪費晒d野  
    [版主回覆08/12/2008 19:53:00]我依度買既豬肚係急凍既,不過我洗時都覺得好臭! 我有唸過揼咗佢唔煲架!!!! 不過我唸清楚 - 喺依度出街食到既豬肚咪又係一樣依d來~~~ 所以我咪洗多幾次囉....... 結果皇天不負有心人~ 好好飲呀!

    回覆刪除
  4. 我係香港麻 有新鮮 當然係想用新鮮啦
    [版主回覆08/14/2008 02:35:00]如果依度有新鮮賣...我都會買新鮮既!
    不過我以為急凍會冇咁臭.....

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...